$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2e moe ni vragen hoe zoetekes zo'n nsx-ke rijdt , als ze al in slaap vallen in die zetelkes.Goe dak zelf wakkerbleef.
a ge weet het!
ik heb genoeg hondakes gezien vandaag die gecrasht hebben!![]()
![]()
![]()
ow,waardat ?
aan de werken in herentals zeker was het?
3 civic's in elkaar gezeten 2 eg's en 1 ej![]()
![]()
en toen ik eraan kwam waren het bekende!![]()
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills![]()
![]()
waaronder shepherd moon van hier op het forum kmoe wel zeggen da zijnen eg heel hard gaat voor een 1.5, ej9 driver van hier op het forum, seat leon diesel met 185 pk en redelijk veel koppel,golf 5 r32, witte mitsubishi lancer evo 6, 2x een rode crx die volledig leeg was gehaald met d16a9 op zijn motorkap en denicol stickers kmoe wel zeggen die ging hard voor een d16a9, dan nog jonas van r garage, en daarna nog een rode toyota supra met ongeveer 300 pk volgens de eigenaardiene laatste was ik echt fier op
voor de rest wast gezelig goeie opkomst van de honda's, veel schoon miekes gezien
en vette bakken voor mij was het een zeer geslaagde dag
foto's en filmkes volgen nog
ik ben tweede in mijn klasse -1600 .. en gij ? met nen tijd van 10.075 en 16pk verschil en dan het verschil in koppel is dat normaal he gilles
$1 schreef:$2at is momenteel de setup van uwe EG Jonas? Kheb em al dikwijls in actie gezien, maar tot nu toe alleen nog maar zien verliezen tegen andere B-series
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills![]()
![]()
waaronder shepherd moon van hier op het forum kmoe wel zeggen da zijnen eg heel hard gaat voor een 1.5, ej9 driver van hier op het forum, seat leon diesel met 185 pk en redelijk veel koppel,golf 5 r32, witte mitsubishi lancer evo 6, 2x een rode crx die volledig leeg was gehaald met d16a9 op zijn motorkap en denicol stickers kmoe wel zeggen die ging hard voor een d16a9, dan nog jonas van r garage, en daarna nog een rode toyota supra met ongeveer 300 pk volgens de eigenaardiene laatste was ik echt fier op
voor de rest wast gezelig goeie opkomst van de honda's, veel schoon miekes gezien
ik ben tweede in mijn klasse -1600 .. en gij ? met nen tijd van 10.075 en 16pk verschil en dan het verschil in koppel is dat normaal he gilles
ja kweet het daarom da ik ook een b18 heb gekocht in plaats van een b16 voor het hogere koppelik heb me wel een klasse hoger ingschreven in de klasse >2000cc kweet mijn tijden nog niet dit jaar moet je blijkbaar een mail sturen naar federun om u tijden te krijgen of op facebook ging da ook komen zij da blondje die de inschrijvingen deed van zodra ik mijn tijden weet post ik ze hier wel even
![]()
$1 schreef:$2hier boven staat het dus lezen is de boodschap en kijk dan heel de dag naar de sprints zou je anders erover denken heb 4 x gereden en twee keer verloren tegen hogere cilinderinhoud wat normaal zou kunnen zijn dus maar in mijn klasse was ik eerste honda dus toch niet zo slecht zou ik zeggen ..
$1 schreef:$2$1 schreef:$2hier boven staat het dus lezen is de boodschap en kijk dan heel de dag naar de sprints zou je anders erover denken heb 4 x gereden en twee keer verloren tegen hogere cilinderinhoud wat normaal zou kunnen zijn dus maar in mijn klasse was ik eerste honda dus toch niet zo slecht zou ik zeggen ..
Khad het ook niet alleen over Racewars.. Want ik heb 90% van de sprints gezien.
Kherinner me nog een aantal keren in Brustem vorig jaar waar ge onderandere tegen ne crx of 2 had gereden.
Ik dacht dat er ne B16 met 200+ pk in de EG lag.. Vandaar dat het mij verbaasde dat je ze niet los voorbij reed
En no offence.. Want inderdaad, das zeker geen slecht gesultaat
$1 schreef:$2a was zeker de moeite om ies te gaan
alleen spijtig dak nie meer binne mocht met auto
geen plek meer zeiden ze
ma ik heb nog veeeel plaats gezien ze
en gelukkig da ze nie in mijn gat gereden hebben
der zitten mensen die nie achter het stuur horen ze
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills![]()
![]()
Dat kot van jou ging fantastisch goed vooruit
lekker blok in lichte kas en nog eens korte bak... njammie
Volgende keer rematch als ik hopelijk op m'n optimale geraak

Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten