Racewars 2011 Zolder

Praat hier na over meetings

Re: Racewars 2011 Zolder

Berichtdoor jonas (R-garage) » ma 18 apr 2011, 12:08

valse start bij de audi
R-garage Honda Technology.
http://www.r-garage.webs.com/

Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
jonas (R-garage)
HCB Veteraan

my honda: civic,crx
Advertenties:

• Re: Racewars 2011 Zolder

Berichtdoor Jdm_Whore » ma 18 apr 2011, 13:01

Wat is momenteel de setup van uwe EG Jonas? Kheb em al dikwijls in actie gezien, maar tot nu toe alleen nog maar zien verliezen tegen andere B-series :oops:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan

my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

Berichtdoor Blueman » ma 18 apr 2011, 13:43

Neig geamuseerd, ff gebabbeld met kleine8.
    Jammer genoeg niet met eigen wagen kunnen staan, maar meegereden met iemand.
    Leuk dagje, enkel jammer dat je bijna met u kl*ten omver gereden wordt als iedereen naar huis gaat.
    En dan heb je natuurlijk altijd pipo's die moeten laten horen dat ze een uitlaat hebben.
    Maar dat alles kon zeer zeker de pret niet drukken.
    Op naar volgend jaar :-)
    Honda moet niet snel zijn, Honda moet luid zijn!
    Blueman
    B16 Poster

my honda: civic eg3
    Advertenties:

Berichtdoor noens » ma 18 apr 2011, 14:20

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2e moe ni vragen hoe zoetekes zo'n nsx-ke rijdt , als ze al in slaap vallen in die zetelkes. :-D Goe dak zelf wakkerbleef. :drive:

a ge weet het!

ik heb genoeg hondakes gezien vandaag die gecrasht hebben! :doh: :cry: :cry: :no:

ow,waardat ?

aan de werken in herentals zeker was het?
    3 civic's in elkaar gezeten 2 eg's en 1 ej :doh: :no:
    en toen ik eraan kwam waren het bekende! :no: :no:

ja auto's worden allemaal in ere hersteld!
    gisteren naar huis gekomen en direct aan begonnen
    zal veel zweet en bloed kosten maar het is de moeite waard om ze te maken!
    noens
    Camino user

my honda: civic eg5
    Advertenties:

Berichtdoor B series driver » ma 18 apr 2011, 14:22

$1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills :-D :-D :lol:
    waaronder shepherd moon van hier op het forum kmoe wel zeggen da zijnen eg heel hard gaat voor een 1.5, ej9 driver van hier op het forum, seat leon diesel met 185 pk en redelijk veel koppel,golf 5 r32, witte mitsubishi lancer evo 6, 2x een rode crx die volledig leeg was gehaald met d16a9 op zijn motorkap en denicol stickers kmoe wel zeggen die ging hard voor een d16a9, dan nog jonas van r garage, en daarna nog een rode toyota supra met ongeveer 300 pk volgens de eigenaar :-D diene laatste was ik echt fier op 8-) voor de rest wast gezelig goeie opkomst van de honda's, veel schoon miekes gezien :tetten: en vette bakken voor mij was het een zeer geslaagde dag :) foto's en filmkes volgen nog :wink:

ik ben tweede in mijn klasse -1600 .. en gij ? met nen tijd van 10.075 en 16pk verschil en dan het verschil in koppel is dat normaal he gilles

ja kweet het daarom da ik ook een b18 heb gekocht in plaats van een b16 voor het hogere koppel :) ik heb me wel een klasse hoger ingschreven in de klasse >2000cc kweet mijn tijden nog niet dit jaar moet je blijkbaar een mail sturen naar federun om u tijden te krijgen of op facebook ging da ook komen zij da blondje die de inschrijvingen deed van zodra ik mijn tijden weet post ik ze hier wel even :-D :wink:
    turbo= in car entertainment for streetracers
    B series driver
    K20 Poster

my honda: honda cbr125
    Advertenties:

Berichtdoor jonas (R-garage) » ma 18 apr 2011, 14:26

$1 schreef:$2at is momenteel de setup van uwe EG Jonas? Kheb em al dikwijls in actie gezien, maar tot nu toe alleen nog maar zien verliezen tegen andere B-series :oops:

hier boven staat het dus lezen is de boodschap en kijk dan heel de dag naar de sprints zou je anders erover denken heb 4 x gereden en twee keer verloren tegen hogere cilinderinhoud wat normaal zou kunnen zijn dus maar in mijn klasse was ik eerste honda dus toch niet zo slecht zou ik zeggen ..

Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor jonas (R-garage) » ma 18 apr 2011, 14:30

$1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills :-D :-D :lol:
    waaronder shepherd moon van hier op het forum kmoe wel zeggen da zijnen eg heel hard gaat voor een 1.5, ej9 driver van hier op het forum, seat leon diesel met 185 pk en redelijk veel koppel,golf 5 r32, witte mitsubishi lancer evo 6, 2x een rode crx die volledig leeg was gehaald met d16a9 op zijn motorkap en denicol stickers kmoe wel zeggen die ging hard voor een d16a9, dan nog jonas van r garage, en daarna nog een rode toyota supra met ongeveer 300 pk volgens de eigenaar :-D diene laatste was ik echt fier op 8-) voor de rest wast gezelig goeie opkomst van de honda's, veel schoon miekes gezien :tetten: en vette bakken voor mij was het een zeer geslaagde dag :) foto's en filmkes volgen nog :wink:

ik ben tweede in mijn klasse -1600 .. en gij ? met nen tijd van 10.075 en 16pk verschil en dan het verschil in koppel is dat normaal he gilles

ja kweet het daarom da ik ook een b18 heb gekocht in plaats van een b16 voor het hogere koppel :) ik heb me wel een klasse hoger ingschreven in de klasse >2000cc kweet mijn tijden nog niet dit jaar moet je blijkbaar een mail sturen naar federun om u tijden te krijgen of op facebook ging da ook komen zij da blondje die de inschrijvingen deed van zodra ik mijn tijden weet post ik ze hier wel even :-D :wink:

zou ook vals zijn dat je bij de - 1600 klasse zou mee doen de mijne is minder dan 1600 cc dus vandaar ik mij daar inschreef ! het was vanaf 1599cc + en ik heb maar 1595cc dus ben ik wel in de juiste klasse ,en als ik tot 2l zou moeten rijden zou ik B20crvtec rijden dat komt beter uit ! nu weet je ook ineens waarom ik B18c niet goed vindt ..

jonas (R-garage)
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor Jdm_Whore » ma 18 apr 2011, 14:34

$1 schreef:$2hier boven staat het dus lezen is de boodschap en kijk dan heel de dag naar de sprints zou je anders erover denken heb 4 x gereden en twee keer verloren tegen hogere cilinderinhoud wat normaal zou kunnen zijn dus maar in mijn klasse was ik eerste honda dus toch niet zo slecht zou ik zeggen ..

Khad het ook niet alleen over Racewars.. Want ik heb 90% van de sprints gezien.

Kherinner me nog een aantal keren in Brustem vorig jaar waar ge onderandere tegen ne crx of 2 had gereden.

Ik dacht dat er ne B16 met 200+ pk in de EG lag.. Vandaar dat het mij verbaasde dat je ze niet los voorbij reed :D

En no offence.. Want inderdaad, das zeker geen slecht gesultaat :goed:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan

my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

Berichtdoor jonas (R-garage) » ma 18 apr 2011, 14:39

$1 schreef:$2hier boven staat het dus lezen is de boodschap en kijk dan heel de dag naar de sprints zou je anders erover denken heb 4 x gereden en twee keer verloren tegen hogere cilinderinhoud wat normaal zou kunnen zijn dus maar in mijn klasse was ik eerste honda dus toch niet zo slecht zou ik zeggen ..

Khad het ook niet alleen over Racewars.. Want ik heb 90% van de sprints gezien.

Kherinner me nog een aantal keren in Brustem vorig jaar waar ge onderandere tegen ne crx of 2 had gereden.

Ik dacht dat er ne B16 met 200+ pk in de EG lag.. Vandaar dat het mij verbaasde dat je ze niet los voorbij reed :D

En no offence.. Want inderdaad, das zeker geen slecht gesultaat :goed:

mijn start nr was 198 en dat is ook mijm vermogen dus ver van die 200 is dat niet alleen koppel missen we wel wat ,en het is er eentje zonder throttle bodys,dus met oem inlaat van honda type R. ik zou zeggen bouwt uzelfe is nen B16 en probeer het mij is moeilijk te maken he :wink:
    Laatst bijgewerkt door jonas (R-garage) op ma 18 apr 2011, 14:41, in totaal 1 keer bewerkt.

jonas (R-garage)
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor knightgangsta » ma 18 apr 2011, 14:40

da was zeker de moeite om ies te gaan
    alleen spijtig dak nie meer binne mocht met auto
    geen plek meer zeiden ze
    ma ik heb nog veeeel plaats gezien ze

en gelukkig da ze nie in mijn gat gereden hebben
    der zitten mensen die nie achter het stuur horen ze
    knightgangsta
    B18 Poster

my honda: Del Sol VTI
    Advertenties:

Berichtdoor jonas (R-garage) » ma 18 apr 2011, 14:44

$1 schreef:$2a was zeker de moeite om ies te gaan
    alleen spijtig dak nie meer binne mocht met auto
    geen plek meer zeiden ze
    ma ik heb nog veeeel plaats gezien ze

en gelukkig da ze nie in mijn gat gereden hebben
    der zitten mensen die nie achter het stuur horen ze

zo is dat hoe sneller de wagen hoe devensiever je moet rijden en elk jaar opnieuw zijn er die denken te kunnen rijden dat zijn zo van die gasten die eerst veel moeten meemaken alvorens het te snappen .

jonas (R-garage)
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor jonas (R-garage) » ma 18 apr 2011, 14:56

Afbeelding

jonas (R-garage)
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor B series driver » ma 18 apr 2011, 15:25

Dat kot van jou ging fantastisch goed vooruit :D
    lekker blok in lichte kas en nog eens korte bak... njammie :)
    Volgende keer rematch als ik hopelijk op m'n optimale geraak ;)

hehe merci :-D den uwe ging ook al hard vond ik voor een 1.5 juist spijtig van u 3de versnelling die te lang ligt. :) diene rematch komt in orde :wink: en geen vw fans meer helpen das ni goe :nee: :dom:
    turbo= in car entertainment for streetracers
    B series driver
    K20 Poster

my honda: honda cbr125
    Advertenties:

Berichtdoor engelenn » ma 18 apr 2011, 16:19

Mooi niet binnen gemogen! -_-
    engelenn
    D17 Poster

my honda: Honda Accord 09
    Advertenties:

Berichtdoor dom » ma 18 apr 2011, 16:48

tip: als ze zeggen dat er geen plaats meer is gewoon blijven zagen en aanschuiven, die truc lappen ze elk jaar :-)
    dom
    HCB Veteraan

my honda: Del Sol Motegi
    Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar After Meetings