Racewars 2011 Zolder

Praat hier na over meetings

Re: Racewars 2011 Zolder

Berichtdoor jaantje-crx » zo 17 apr 2011, 20:12

ik wist dat ik iets vergeten was..... tijd vragen :dom:

ach maakt niet uit,t was leuk en normaal zetten ze ze op internet,toch?
Afbeelding

i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
jaantje-crx
HCB Veteraan

my honda: CRX ED9
Advertenties:

• Re: Racewars 2011 Zolder

Berichtdoor jonas (R-garage) » zo 17 apr 2011, 20:14

$1 schreef:$2k wist dat ik iets vergeten was..... tijd vragen :dom:

ja klopt op federun
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan

my honda: civic,crx
    Advertenties:

Berichtdoor del_zot » zo 17 apr 2011, 20:17

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2k wist dat ik iets vergeten was..... tijd vragen :dom:

ja klopt op federun

Afbeelding
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    del_zot
    HCB Veteraan

my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

Berichtdoor ludo » zo 17 apr 2011, 20:17

was zeer leuke dag veel honda's gezien
    dus was mijn dag al goed enkele bekende auto's gezien
    de rest staat straks op de netlog

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
    Afbeelding Afbeelding
    Afbeelding
    ludo
    B16 Poster

my honda: eg 6
    Advertenties:

Berichtdoor B series driver » zo 17 apr 2011, 20:18

ik ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills :-D :-D :lol:
    waaronder shepherd moon van hier op het forum kmoe wel zeggen da zijnen eg heel hard gaat voor een 1.5, ej9 driver van hier op het forum, seat leon diesel met 185 pk en redelijk veel koppel,golf 5 r32, witte mitsubishi lancer evo 6, 2x een rode crx die volledig leeg was gehaald met d16a9 op zijn motorkap en denicol stickers kmoe wel zeggen die ging hard voor een d16a9, dan nog jonas van r garage, en daarna nog een rode toyota supra met ongeveer 300 pk volgens de eigenaar :-D diene laatste was ik echt fier op 8-) voor de rest wast gezelig goeie opkomst van de honda's, veel schoon miekes gezien :tetten: en vette bakken voor mij was het een zeer geslaagde dag :) foto's en filmkes volgen nog :wink:
    turbo= in car entertainment for streetracers
    B series driver
    K20 Poster

my honda: honda cbr125
    Advertenties:

Berichtdoor ep3bp » zo 17 apr 2011, 20:28

$1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills :-D :-D :lol:
    waaronder shepherd moon van hier op het forum kmoe wel zeggen da zijnen eg heel hard gaat voor een 1.5, ej9 driver van hier op het forum, seat leon diesel met 185 pk en redelijk veel koppel,golf 5 r32, witte mitsubishi lancer evo 6, 2x een rode crx die volledig leeg was gehaald met d16a9 op zijn motorkap en denicol stickers kmoe wel zeggen die ging hard voor een d16a9, dan nog jonas van r garage, en daarna nog een rode toyota supra met ongeveer 300 pk volgens de eigenaar :-D diene laatste was ik echt fier op 8-) voor de rest wast gezelig goeie opkomst van de honda's, veel schoon miekes gezien :tetten: en vette bakken voor mij was het een zeer geslaagde dag :) foto's en filmkes volgen nog :wink:

mooie kills man b18power e :lol:
    ep3bp
    H23 Poster

my honda: ep3
    Advertenties:

Berichtdoor vtiprelude » zo 17 apr 2011, 20:30

twas indeed de moeite!
    vlg jaar zijn ik er zeker terug bij! misschien ies bij de sprint 8-) 8-)
    was wel leuk die sprintende honda's!
    en congratz to the winners! :goed: :goed:

op den terugweg de jonas,svenno en de pinki nog gespot met de madam naast met de oogskes toe :-D
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

what doesn't kill you,makes you stronger!
    vtiprelude
    HCB Veteraan

my honda: accord tourer
    Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » zo 17 apr 2011, 20:30

Ik heb me ook super geamuseerd.

Thanx voor't komen allemaal.

Ik heb wel zeker 1/6de gezien van op't terrein denk ik. 1 dag is te kort daar eigenlijk. :-D
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Pink Danny
    Moderator

my honda: NSX
    Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » zo 17 apr 2011, 20:32

Ge moe ni vragen hoe zoetekes zo'n nsx-ke rijdt , als ze al in slaap vallen in die zetelkes. :-D Goe dak zelf wakkerbleef. :drive:
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Pink Danny
    Moderator

my honda: NSX
    Advertenties:

Berichtdoor jonas (R-garage) » zo 17 apr 2011, 20:33

$1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills :-D :-D :lol:

ik ben tweede in mijn klasse -1600 .. en gij ? met nen tijd van 10.075 en 16pk verschil en dan het verschil in koppel is dat normaal he gilles
    R-garage Honda Technology.
    http://www.r-garage.webs.com/

Hoe goedkoper de shit ! hoe meer prullen ,massaproductie is hier een voorbeeld van.
    jonas (R-garage)
    HCB Veteraan

my honda: civic,crx
    Advertenties:

Berichtdoor HoelaGirl » zo 17 apr 2011, 20:34

WAS een top dag.. Zeker weten de moeite waard om volgend jaar weer te herhalen. :)
    Was leuk om een mooie stel japanners als tegenover buren te hebben langs het "paddock" :D
    Zal straks de foto's online zetten :)
    HoelaGirl
    Camino user

my honda: Civic Coupe 1.5 DXI
    Advertenties:

Berichtdoor Shepherd Moon » zo 17 apr 2011, 20:43

$1 schreef:$2was fun , dien vw in de grindbak lachen :D

Weet er iemand wie die kerels zijn? een van die gasten heeft een dikke knoop in m'n lint gelegd, was achteraf onbruikbaar geworden, moest er een serieus stuk uitsnijden wou ik er m'n civic nog mee op de trailer mee spannen. Want het was onmogelijk die knoop er uit te krijgen.

Nu niet voor het een of het ander of om te zagen, maar als ik iets uitleen om iemand uit de shit te helpen wou ik het wel in goede staat terug krijgen. en liefst nog met een merci erbij :(
    Jammer dat ik het te laat zag, hij mocht me anders een nieuwe betalen en de gebruikte bijhouden.
    Laatste keer dat ik nog m'n spullen uitleen. Dus iemand die weet wie die pee in die golf is?

Verder mooie dag en prachtig weer. Idd veel honda te zien op de sprint :)
    voor herhaling vatbaar... ondanks alles rond de mini-me problemen, blij dat ik eens op m'n gemak heb kunnen sprinten om er wat terug in te komen. :)
    Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) =>148pk 174,8 nm
    60ft => 2,17 sec 200m => 9,360 sec 121,83km/u 400m => 14,612 sec 150,13 km/u
    NU => 166,8pk 154nm
    60ft => 2,365 sec 200m => 9,457 sec 121,21km/u 400m => 14,658 sec 151,26 km/u
    Shepherd Moon
    D17 Poster

my honda: EG4
    Advertenties:

Berichtdoor ludo » zo 17 apr 2011, 20:45

spijtig genoeg deet netlog weer moeilijk staat maar deel op probeer de andere er weer bij te zetten
    http://nl.netlog.com/death_angels_tuning
    Afbeelding
    ludo
    B16 Poster

my honda: eg 6
    Advertenties:

Berichtdoor Shepherd Moon » zo 17 apr 2011, 20:46

Dat kot van jou ging fantastisch goed vooruit :D
    lekker blok in lichte kas en nog eens korte bak... njammie :)
    Volgende keer rematch als ik hopelijk op m'n optimale geraak ;)
    Honda EG4 "Mini-me" D15 (RIP) =>148pk 174,8 nm
    60ft => 2,17 sec 200m => 9,360 sec 121,83km/u 400m => 14,612 sec 150,13 km/u
    NU => 166,8pk 154nm
    60ft => 2,365 sec 200m => 9,457 sec 121,21km/u 400m => 14,658 sec 151,26 km/u
    Shepherd Moon
    D17 Poster

my honda: EG4
    Advertenties:

Berichtdoor Connix » zo 17 apr 2011, 20:51

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2was fun , dien vw in de grindbak lachen :D

Weet er iemand wie die kerels zijn? een van die gasten heeft een dikke knoop in m'n lint gelegd, was achteraf onbruikbaar geworden, moest er een serieus stuk uitsnijden wou ik er m'n civic nog mee op de trailer mee spannen. Want het was onmogelijk die knoop er uit te krijgen.

Nu niet voor het een of het ander of om te zagen, maar als ik iets uitleen om iemand uit de shit te helpen wou ik het wel in goede staat terug krijgen. en liefst nog met een merci erbij :(
    Jammer dat ik het te laat zag, hij mocht me anders een nieuwe betalen en de gebruikte bijhouden.
    Laatste keer dat ik nog m'n spullen uitleen. Dus iemand die weet wie die pee in die golf is?

Verder mooie dag en prachtig weer. Idd veel honda te zien op de sprint :)
    voor herhaling vatbaar... ondanks alles rond de mini-me problemen, blij dat ik eens op m'n gemak heb kunnen sprinten om er wat terug in te komen. :)

traceer em, keb ne foto van zen nrplaat denkik :D
    ma da zag ge zo al da waren kul manne, zelf diene jeep kreeg em er ni uit en flippo had em ingegraven, denk wel da em szenne voorbumper schoon in zen koffer mee naar huis heeft mogen nemen. welke dwaas wil nu over de grindbak wegrijden, in godsnaam
    Afbeelding
    Try Harder... ...Or Fail Forever! Think Fast, Live Furious
    Afbeelding
    Connix
    HCB Veteraan

my honda: Civic EP2
    Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar After Meetings