ach maakt niet uit,t was leuk en normaal zetten ze ze op internet,toch?

$1 schreef:$2k wist dat ik iets vergeten was..... tijd vragen![]()
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k wist dat ik iets vergeten was..... tijd vragen![]()
ja klopt op federun

en vette bakken voor mij was het een zeer geslaagde dag $1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills![]()
![]()
waaronder shepherd moon van hier op het forum kmoe wel zeggen da zijnen eg heel hard gaat voor een 1.5, ej9 driver van hier op het forum, seat leon diesel met 185 pk en redelijk veel koppel,golf 5 r32, witte mitsubishi lancer evo 6, 2x een rode crx die volledig leeg was gehaald met d16a9 op zijn motorkap en denicol stickers kmoe wel zeggen die ging hard voor een d16a9, dan nog jonas van r garage, en daarna nog een rode toyota supra met ongeveer 300 pk volgens de eigenaardiene laatste was ik echt fier op
voor de rest wast gezelig goeie opkomst van de honda's, veel schoon miekes gezien
en vette bakken voor mij was het een zeer geslaagde dag
foto's en filmkes volgen nog

$1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills![]()
![]()
waaronder shepherd moon van hier op het forum kmoe wel zeggen da zijnen eg heel hard gaat voor een 1.5, ej9 driver van hier op het forum, seat leon diesel met 185 pk en redelijk veel koppel,golf 5 r32, witte mitsubishi lancer evo 6, 2x een rode crx die volledig leeg was gehaald met d16a9 op zijn motorkap en denicol stickers kmoe wel zeggen die ging hard voor een d16a9, dan nog jonas van r garage, en daarna nog een rode toyota supra met ongeveer 300 pk volgens de eigenaardiene laatste was ik echt fier op
voor de rest wast gezelig goeie opkomst van de honda's, veel schoon miekes gezien
$1 schreef:$2was fun , dien vw in de grindbak lachen

$1 schreef:$2k ben ook net terug thuis het sprinten was zalig 9 keer gesprint en ook 9 kills![]()
![]()
$1 schreef:$2$1 schreef:$2was fun , dien vw in de grindbak lachen
Weet er iemand wie die kerels zijn? een van die gasten heeft een dikke knoop in m'n lint gelegd, was achteraf onbruikbaar geworden, moest er een serieus stuk uitsnijden wou ik er m'n civic nog mee op de trailer mee spannen. Want het was onmogelijk die knoop er uit te krijgen.
Nu niet voor het een of het ander of om te zagen, maar als ik iets uitleen om iemand uit de shit te helpen wou ik het wel in goede staat terug krijgen. en liefst nog met een merci erbij
Jammer dat ik het te laat zag, hij mocht me anders een nieuwe betalen en de gebruikte bijhouden.
Laatste keer dat ik nog m'n spullen uitleen. Dus iemand die weet wie die pee in die golf is?
Verder mooie dag en prachtig weer. Idd veel honda te zien op de sprint
voor herhaling vatbaar... ondanks alles rond de mini-me problemen, blij dat ik eens op m'n gemak heb kunnen sprinten om er wat terug in te komen.

Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten