ITS

Praat hier na over meetings

Re: ITS

Berichtdoor Pink Danny » di 16 nov 2010, 00:00

allé , tijd voor foto's van its ? ik weet zeker dat er mensen zijn die ze nog ni gepost hebben. :goed:
Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
Pink Danny
Moderator

my honda: NSX
Advertenties:

• Re: ITS

Berichtdoor Bell_Sol » di 16 nov 2010, 00:02

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2/div>

Op de site van race Wars staat wel duidelijk dat de inkomprijs voor wagens en bezoekers 12 euro is... Dus dat weet je op voorhand. Het succes van het event is tevens één van de nadelen, het circuit staat meestal direct vol! Het is trouwens ook niet IMT dat beslist wanneer er geen wagens meer bijmogen, die wordt beslist door de eigenaars van het circuit zelf! Ivm met veiligheid moet er op tijd ingegrepen worden... Op Race Wars rijden ook veel wagens een rondje, die eerst een plaats hadden, daarmee dat er soms lege plaatsen tussenzitten!

gezien vorige edities snap ik het "rondje-rijden"fenomeen, maar deze x was er echt VEEL plaats..
    en de waren zeker niet allemaal een rondje aant rijden ;)
    vond het heel erg jammer..

ma bon, snap dat jullie niet alles in de hand hebben
    zand erover en hopen dat volgend jaar minder "zakken-vullen" aanvoelt.. ;)
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Bell_Sol
    HCB Veteraan

my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

Berichtdoor Bell_Sol » di 16 nov 2010, 00:03

$1 schreef:$2llé , tijd voor foto's van its ? ik weet zeker dat er mensen zijn die ze nog ni gepost hebben. :goed:

mijne volgen deze week :goed:
    Bell_Sol
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor Fluffy » di 16 nov 2010, 00:06

Ik heb hier ook niets tegen IMT.
    Die meeting van Oli stak zeer knap in elkaar.
    En daar word minder over gezegd dan ITS.
    Dat de wagenselectie dit jaar anders is, is dus duidelijk positief uitgedraaid.
    Super toch, want ik zei dus ook dat er dit jaar echt mooie wagens stonden.

Hopelijk komt er inderdaad een nieuwe start.
    Dan zijn we hopelijk ook af van de wilde verhalen...

En nog eens No Offence naar jullie toe, ik vind het in theorie een zeer knappe meeting, maar ik blijf erbij de laatste 3 jaar, is het niet meer wat het was. En zijn de mindere punten veel te traag weggewerkt.
    Wat dus nog steeds jammer is. Ok in de praktijk is het helemaal iets anders om dit te organiseren.

Ik hoop dus op een goede en nieuwe frisse start.
    En succes toegewenst. ;)
    Cruiserz Car Club

Jap Car - Night Bar, Honda Day 1, Honda Day 2,... -> Yep, we did it!

www.cruiserzcarclub.net
    Fluffy
    B18 Poster

my honda: CL9 Accord Type S
    Advertenties:

Berichtdoor Bell_Sol » di 16 nov 2010, 00:09

$1 schreef:$2n nog eens No Offence naar jullie toe, ik vind het in theorie een zeer knappe meeting, maar ik blijf erbij de laatste 3 jaar, is het niet meer wat het was. En zijn de mindere punten veel te traag weggewerkt.
    Wat dus nog steeds jammer is. Ok in de praktijk is het helemaal iets anders om dit te organiseren.

En succes toegewenst. ;)

x2 :goed:
    Bell_Sol
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor vtiprelude » di 16 nov 2010, 00:10

$1 schreef:$2vtiprelude , 't is gek hé , maar ik heb op dit forum da een paar maanden geleden al eens gepost ergens bij nen hoop zever hé , dak mezelf ging afvragen waarvoor ne mens soms moeite doe.

Stillekes drupt nen emmer soms vol hé. Als kind en gezin zonder u moet , omda ge da forum ni durft laten begaan zonder tussenkomst , da's triest hé. Ik ben nog maar 5 dagen 35 jaar , maar de mentaliteit MAG gaan veranderen soms denk ik zo , anders wordt ik geen 37 op dit forum zenne.

Ik ga daar ni over liegen. :evil:

ale komaan danny!
    fuck de loooosers,der moeten die-hards blijven uk he!!! :evil:
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

what doesn't kill you,makes you stronger!
    vtiprelude
    HCB Veteraan

my honda: accord tourer
    Advertenties:

Berichtdoor Justice » di 16 nov 2010, 00:11

Justice
    Dax rookie

my honda: Civic
    Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » di 16 nov 2010, 00:15

Ik heb hetzelfde opgemerkt op racewars mijn zoon... Er waren inderdaad veel te veel lege plekken , en ik was er helemaal ni laat , en ik stond ook op een puttenstrook , en heb ook de volle inkom betaald , ik heb ook gemerkt dat de mannen met fluo vesten alles behalve vriendelijk waren , weet ik veel of ze van imt waren of van zolder... Daar gaat het nu wel ni over in dit topic , maar soit...

Even om maar effe duidelijk te maken dat ik met niks betrokken ben bij imt of fandango. :P

Ook dieje langen buitewipper op its , dieje mens staat daar al jaren , heb ik een jaar of 3 geleden het serieus mee aan de stok gehad op its , omdat ik naar zijn zin té dikwijls naar buiten wilde om foto's te nemen op de parking , en om modelbouwkes naar den auto te brengen...
    Daarbij komt dan dat ik plots een paar weken na its diezelfde kwal tegenkwam op een fuif in m'n eigen dorp , toen ik goe gezopen had. Foute boel daar zenne , da was lachen. :lol: :lol:

Het jaar daarna is dieje plots poeslief , en dit jaar was ie ook weer braaf. Dieje mans had toen gewoon slecht geslapen denk ik. :lol: Ik weet nimeer voorwa of wanneer het was , maar daar is er bij imt ook ene met een sik , en altijd een korte broek , maar die heb ik ook eens heel boos gezien. En nu zie ik al 5 jaar achter elkaar dat die ook vriendelijk kan zijn. :lol: :lol:

Terug over dieje lange , soms lullig hoe die achter de "stig" aanliep. :lol: :lol: :lol:
    Voor de rest valt ie dan weer mee tegenwoordig. Orders zijn orders zeker ?? :lol:
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » di 16 nov 2010, 00:17

$1 schreef:$2k heb hier ook niets tegen IMT.
    Die meeting van Oli stak zeer knap in elkaar.
    En daar word minder over gezegd dan ITS.
    Dat de wagenselectie dit jaar anders is, is dus duidelijk positief uitgedraaid.
    Super toch, want ik zei dus ook dat er dit jaar echt mooie wagens stonden.

Hopelijk komt er inderdaad een nieuwe start.
    Dan zijn we hopelijk ook af van de wilde verhalen...

En nog eens No Offence naar jullie toe, ik vind het in theorie een zeer knappe meeting, maar ik blijf erbij de laatste 3 jaar, is het niet meer wat het was. En zijn de mindere punten veel te traag weggewerkt.

En succes toegewenst. ;)

nog eens : ge kunt Oli feliciteren op oli@fandango.be :lol: =its. ;)
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » di 16 nov 2010, 00:18

Anyway , ik ga even pitten , doe mij het ni aan dak hier morgen 7 pagina's moet opkuisen hé aub. ;)
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

Berichtdoor Justice » di 16 nov 2010, 00:20

@ Fluffy & Bell_Soll: Merci mannen ;)
    Ik vrees dat er ivm Race Wars enkele minpunten zijn die bijna ongemogelijk weg te werken zijn... Er gaan sowieso jaarlijks een heel aantal auto's niet binnen kunnen wegens plaatsgebrek. Nu, om eerlijk te zijn, zou het mij persoonlijk niet veel uitmaken of mijn wagen binnenstaat of buiten.. Ik ga voor alles errond :) Als je natuurlijk komt voor het sprinten is dit een andere zaak, en dan is het inderdaad heel erg spijtig. Ook bv. selectie is praktisch gezien niet haalbaar, dan worden de wachtrijen NOG langer om binnen te kunnen... In theorie is natuurlijk alles mogelijk, de praktijk belist daar spijtig genoeg anders over.
    Toch vind ik wel heel mooi dat zo'n evenementen blijven bestaan, stel je de 'tuning-scene" maar is voor zonder bv ITS, Ciney, Race Wars, HOW, Lower Level, Int Tuningweekend, ... ;) Moesten die ooit wegvallen, dan valt de scene in dit landje voor 50% weg :s

@ Danny: Sorry voor de off-topic over race Wars, ik zal het ivm Race Wars hier bij houden :)
    En daarbij, de Ronny is best nen brave zenne :D
    Justice
    Dax rookie

my honda: Civic
    Advertenties:

Berichtdoor Fluffy » di 16 nov 2010, 00:32

$1 schreef:$2 Fluffy & Bell_Soll: Merci mannen ;)
    Ik vrees dat er ivm Race Wars enkele minpunten zijn die bijna ongemogelijk weg te werken zijn... Er gaan sowieso jaarlijks een heel aantal auto's niet binnen kunnen wegens plaatsgebrek. Nu, om eerlijk te zijn, zou het mij persoonlijk niet veel uitmaken of mijn wagen binnenstaat of buiten.. Ik ga voor alles errond :) Als je natuurlijk komt voor het sprinten is dit een andere zaak, en dan is het inderdaad heel erg spijtig. Ook bv. selectie is praktisch gezien niet haalbaar, dan worden de wachtrijen NOG langer om binnen te kunnen... In theorie is natuurlijk alles mogelijk, de praktijk belist daar spijtig genoeg anders over.
    Toch vind ik wel heel mooi dat zo'n evenementen blijven bestaan, stel je de 'tuning-scene" maar is voor zonder bv ITS, Ciney, Race Wars, HOW, Lower Level, Int Tuningweekend, ... ;) Moesten die ooit wegvallen, dan valt de scene in dit landje voor 50% weg :s

@ Danny: Sorry voor de off-topic over race Wars, ik zal het ivm Race Wars hier bij houden :)
    En daarbij, de Ronny is best nen brave zenne :D

Ik ben altijd nen brave ;)
    Er mag gerust over gepraat worden.
    Ik ben dan ook niet bezig met IMT, Race Wars of ITS te viseren.
    Als er kritiek komt, kan je daar soms uit leren.
    Maar ik vind dan ook niet dat er enkel slechte kritiek moet gegeven worden.
    Ik heb dan ook eerlijk MIJN mening gegeven.
    Maar heb dan ook de positieve punten gezegd.
    Kheb dan ook meer dan 200 foto's al gezien. (foto's van Jordi Castro)
    En er waren idd zeer mooie wagens bij. Waarvan veel Jap Cars ook :goed:
    Ik zal dus een van deze de best off hier eens posten, aangezien niet iedereen op die facebook link kan...

Nogmaals, mijn mening, was er niet voor bepaalde mensen te kwetsen, of weet ik wat.
    Het is mijn eerlijke mening, op een deftige manier.

Zand erover.
    En nu Pics, :tetten: :drink: :beer:
    Cruiserz Car Club

Jap Car - Night Bar, Honda Day 1, Honda Day 2,... -> Yep, we did it!

www.cruiserzcarclub.net
    Fluffy
    B18 Poster

my honda: CL9 Accord Type S
    Advertenties:

Berichtdoor Spilner » di 16 nov 2010, 06:51

$1 schreef:$2 Spilner: Als je het dan allemaal zo goed weet, waarom probeer je het zelf dan is niet?
    IMT altijd afbreken, maar op Race Wars stond je dit jaar al als 1 van de allereerste, 2 uur voor het event begon?

kerel,kweet niet wie ge bent,ma ben het laatst in 2008 op racewars geweest ;)

en afbreken doet imt mss nadenken wat er verbeterd kan worden

ik ben er zeker niet blij om dat its niet meer betstaat,ergens hadden ze het zien aankomen he

ieder jaar was er minder tezien en tleek steeds maar op een meeting ipv een salon

heb pics van ahoy bekeken en daar lukt het wel (toch ook van imt ofnie ?)

had ik het geld,tijd en connecties zou ik er zekers aan beginnen of helpen

en racewars zie ik ook nog uiteen vallen

ik zou het circuit delen (bezoekers helft en tuning helft)

das ma iets klein ma gaat een heel ander zicht op de meeting geven

cirkel of gold is altijd dik inorde :goed:

ben benieuwd naar het nieuw concept en ga dan zeker een kijkje nemen ;)
    www.facebook.com/spilpics Wedding, Pregnancies, Newborn en Kids Photography.
    Afbeelding
    Spilner
    HCB Veteraan

my honda: geen
    Advertenties:

Berichtdoor Spilner » di 16 nov 2010, 07:05

$1 schreef:$2k ga wijselijk zwijgen over ITS, Cult, Nick, Fandango,...

gelieve de regels te lezen en je eerst voor te stellen. foto's van je honda etc

In sommige gevallen vind ik da ni direct nodig sé. ;) Ik stuur wel NU een pm-eke naar justice sé om te vragen wie't is , het lijkt misschien dat ie hier uitgenodigt is , maar 't is ni zo.

Ik heb er wel zeer zeker even aan gedacht om Cult nog eens naar hier te halen.
    Erover is erover.

Nasty en Spilner , ge hebt helaas beide geen auto die er had KUNNEN staan , maar da heeft zeker niks te maken met je wrok ????? :denk: :denk: :denk:

met alle respect danny,maar ik steek niet al men geld in tuning ;)

ik ben niet de enige die tis slechter zag worden he,maar gij mij zo aanvallen

danny had ik nie verwacht :no:
    www.facebook.com/spilpics Wedding, Pregnancies, Newborn en Kids Photography.
    Afbeelding
    Spilner
    HCB Veteraan

my honda: geen
    Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » di 16 nov 2010, 08:44

Ah , nu ben ik den aanvaller plots ? :shock: Ik weet alleen hoeveel tijd ,helpers en geld er nodig is om zoiets elk jaar weer te organiseren in de nekker , en daarom verdienen ze een heel klein ietsie pietsieke respect . Of da gij nu jaarlijks gaat of ni da is uw eigen beslissing , evenals de beslissing waar ge met uw geld blijft.

Als ge een event kunt beoordelen alleen afgaande op foto's , da's straf hé.

Naast de plein kunde ook geen goals maken hé. :dom: :dom:
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar After Meetings