$1 schreef:$2$1 schreef:$2/div>
Op de site van race Wars staat wel duidelijk dat de inkomprijs voor wagens en bezoekers 12 euro is... Dus dat weet je op voorhand. Het succes van het event is tevens één van de nadelen, het circuit staat meestal direct vol! Het is trouwens ook niet IMT dat beslist wanneer er geen wagens meer bijmogen, die wordt beslist door de eigenaars van het circuit zelf! Ivm met veiligheid moet er op tijd ingegrepen worden... Op Race Wars rijden ook veel wagens een rondje, die eerst een plaats hadden, daarmee dat er soms lege plaatsen tussenzitten!
gezien vorige edities snap ik het "rondje-rijden"fenomeen, maar deze x was er echt VEEL plaats..
en de waren zeker niet allemaal een rondje aant rijden![]()
vond het heel erg jammer..
ma bon, snap dat jullie niet alles in de hand hebben
zand erover en hopen dat volgend jaar minder "zakken-vullen" aanvoelt..'94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
'93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
$1 schreef:$2llé , tijd voor foto's van its ? ik weet zeker dat er mensen zijn die ze nog ni gepost hebben.
$1 schreef:$2n nog eens No Offence naar jullie toe, ik vind het in theorie een zeer knappe meeting, maar ik blijf erbij de laatste 3 jaar, is het niet meer wat het was. En zijn de mindere punten veel te traag weggewerkt.
Wat dus nog steeds jammer is. Ok in de praktijk is het helemaal iets anders om dit te organiseren.
Ik hoop dus op een goede en nieuwe frisse start.
En succes toegewenst.
$1 schreef:$2vtiprelude , 't is gek hé , maar ik heb op dit forum da een paar maanden geleden al eens gepost ergens bij nen hoop zever hé , dak mezelf ging afvragen waarvoor ne mens soms moeite doe.
Stillekes drupt nen emmer soms vol hé. Als kind en gezin zonder u moet , omda ge da forum ni durft laten begaan zonder tussenkomst , da's triest hé. Ik ben nog maar 5 dagen 35 jaar , maar de mentaliteit MAG gaan veranderen soms denk ik zo , anders wordt ik geen 37 op dit forum zenne.
Ik ga daar ni over liegen.
$1 schreef:$2k heb hier ook niets tegen IMT.
Die meeting van Oli stak zeer knap in elkaar.
En daar word minder over gezegd dan ITS.
Dat de wagenselectie dit jaar anders is, is dus duidelijk positief uitgedraaid.
Super toch, want ik zei dus ook dat er dit jaar echt mooie wagens stonden.
Hopelijk komt er inderdaad een nieuwe start.
Dan zijn we hopelijk ook af van de wilde verhalen...
En nog eens No Offence naar jullie toe, ik vind het in theorie een zeer knappe meeting, maar ik blijf erbij de laatste 3 jaar, is het niet meer wat het was. En zijn de mindere punten veel te traag weggewerkt.
Wat dus nog steeds jammer is. Ok in de praktijk is het helemaal iets anders om dit te organiseren.
Ik hoop dus op een goede en nieuwe frisse start.
En succes toegewenst.
$1 schreef:$2 Fluffy & Bell_Soll: Merci mannen
Ik vrees dat er ivm Race Wars enkele minpunten zijn die bijna ongemogelijk weg te werken zijn... Er gaan sowieso jaarlijks een heel aantal auto's niet binnen kunnen wegens plaatsgebrek. Nu, om eerlijk te zijn, zou het mij persoonlijk niet veel uitmaken of mijn wagen binnenstaat of buiten.. Ik ga voor alles errondAls je natuurlijk komt voor het sprinten is dit een andere zaak, en dan is het inderdaad heel erg spijtig. Ook bv. selectie is praktisch gezien niet haalbaar, dan worden de wachtrijen NOG langer om binnen te kunnen... In theorie is natuurlijk alles mogelijk, de praktijk belist daar spijtig genoeg anders over.
Toch vind ik wel heel mooi dat zo'n evenementen blijven bestaan, stel je de 'tuning-scene" maar is voor zonder bv ITS, Ciney, Race Wars, HOW, Lower Level, Int Tuningweekend, ...Moesten die ooit wegvallen, dan valt de scene in dit landje voor 50% weg :s
@ Danny: Sorry voor de off-topic over race Wars, ik zal het ivm Race Wars hier bij houden
En daarbij, de Ronny is best nen brave zenne

$1 schreef:$2 Spilner: Als je het dan allemaal zo goed weet, waarom probeer je het zelf dan is niet?
IMT altijd afbreken, maar op Race Wars stond je dit jaar al als 1 van de allereerste, 2 uur voor het event begon?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2k ga wijselijk zwijgen over ITS, Cult, Nick, Fandango,...
gelieve de regels te lezen en je eerst voor te stellen. foto's van je honda etc
In sommige gevallen vind ik da ni direct nodig sé.Ik stuur wel NU een pm-eke naar justice sé om te vragen wie't is , het lijkt misschien dat ie hier uitgenodigt is , maar 't is ni zo.
Ik heb er wel zeer zeker even aan gedacht om Cult nog eens naar hier te halen.
Erover is erover.
Nasty en Spilner , ge hebt helaas beide geen auto die er had KUNNEN staan , maar da heeft zeker niks te maken met je wrok ?????![]()
:denk:

Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast