$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2 Spilner: Als je het dan allemaal zo goed weet, waarom probeer je het zelf dan is niet?
IMT altijd afbreken, maar op Race Wars stond je dit jaar al als 1 van de allereerste, 2 uur voor het event begon?
neen, wij kwamen iets later, betaalden volle pot en moesten parkeren op een patattenveld
Dat is inderdaad heel spijtig, maar Race Wars is een heeel populair event, dat elk jaar bomvol staat, en meer plaats kan nu eenmaal niet getoverd worden...

$1 schreef:$2 Nasty: Tegen volgende editie gaat alles nog eens goed bekeken worden, om de minpuntjes die je aanhaalt weg proberen te werken! In alle geval, merci voor de post en je mening, hier heeft IMT iets aan, veel beter als een event afbreken zonder enige onderbouwde kritiek... Hier kan men nog iets van leren

$1 schreef:$2 Danny: Ik kom hier zeker geen ruzie maken, gewoon even alles verduidelijken voor er weer de strafste verhalen de ronde doen over het stoppen van ITS en dergelijke
$1 schreef:$2$1 schreef:$2 Danny: Ik kom hier zeker geen ruzie maken, gewoon even alles verduidelijken voor er weer de strafste verhalen de ronde doen over het stoppen van ITS en dergelijke
Da is zo , ik weet nu hoe 't zit en wie ge zijt , dank daarvoor ... En nu weet ik ook da ge uw info op de juiste plaats haalt hé . Voor ene keer dus terecht een uitzondering op de regel , ik zie dit keer het nut niet van u netjes voor te stellen zoals hier eigenlijk de gewoonte is.
Nu zijn't er 2 op't forum die "raar" doen , maar ik kan u zeggen , als gijle u verzamelt en ge wordt met 10 hé , dan moogde allemaal mijn kloten kussen , en trek uwe plan dan , doek het forum maar op dan , zeg Olmen maar af , of de andere oplossing , doe gewoon verder met alles , maar zonder den deze.![]()
![]()
Beu ben ik het soms , ik zal voor te lachen eens mijn kilometers opschrijven enzo , of alle andere dingen die ne mens moet doen voor zoiets eerder kleinschalig als een hcb-meeting Olmen.
Ook ruben is daar weken mee bezig , en nog meerdere mensen.
Leuk zenne , als ge dan later zo'n reacties krijgt. En da's voor de mensen van ITS ni anders.

Zet even uw posts van een week VOOR het event , en uw posts van NA het event op een rijtje , ik ben ook nog eens terug gaan lezen naar vorige week... 't is ni alleen da woordje strike hé...$1 schreef:$2 Danny en Justice. k wil ook helemaal geen ambras maken hoor, gewoom my 2cents![]()
En Danny Een post met 1 woord "Strike" is al direct "wrok"?![]()
$1 schreef:$2Zet even uw posts van een week VOOR het event , en uw posts van NA het event op een rijtje , ik ben ook nog eens terug gaan lezen naar vorige week... 't is ni alleen da woordje strike hé...$1 schreef:$2 Danny en Justice. k wil ook helemaal geen ambras maken hoor, gewoom my 2cents![]()
En Danny Een post met 1 woord "Strike" is al direct "wrok"?![]()
![]()
![]()
Soit , morgen zie ik u als levende persoon , da's misschien handiger dan een toetsenbord met muis ?

$1 schreef:$2eb alle respect voort werk en tijd e.d. dat in een evenement organiseren kruipt.
hoort ge mij nix over zeggen...
vond het jammer dat er de zaterdag zoveel vrije plaats was int de hal, kunnen jullie waarschijnlijk ook niet aan doen door afzeggen opt laatste moment enzo..
maar om effe verder te gaan op een vorige commentaar hier:
racewars dit jaar was puur een GELDZAAK!!!!
gevoel krijgt ge van moment daje hebt betaald tot ge buiten zijt...
2 vorige edities ging ik met plezier naartoe, maar om inderdaad de volle pot te betalen om op een veld te gaan staan
vond ik echt SCHANDE..
en als ge dan uitlegt gaat vragen word ge 2x van hier naar daar gestuurd om uiteindelijk bij nen boertige hollander uit te komen
die as ge een vraag wil stellen antw: kben wel aant eten é.?.
1ste excuus waarom ik niet rond het circuit kon gaan staan was, was dat het volzet was.
wat, toen ik daar rondwandelde, zeker niet het geval is...
2e excuuus, na rond te gaan en al de plaats te zien, was doodleuk: ah ja? och ja tis nu de moeite nie meer op nog rond te gaan staan. het was toen half4!!
ITS dit jaar vond ik daarentegen wel deftig dit jaar, knappe wagens bij. ook wel wat leuke shops e.d....
grtz
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten