ITS

Praat hier na over meetings

Re: ITS

Berichtdoor Justice » ma 15 nov 2010, 23:27

@ Danny: Ik kom hier zeker geen ruzie maken, gewoon even alles verduidelijken voor er weer de strafste verhalen de ronde doen over het stoppen van ITS en dergelijke ;)
Justice
Dax rookie

my honda: Civic
Advertenties:

• Re: ITS

Berichtdoor Nasty » ma 15 nov 2010, 23:28

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2 Spilner: Als je het dan allemaal zo goed weet, waarom probeer je het zelf dan is niet?
    IMT altijd afbreken, maar op Race Wars stond je dit jaar al als 1 van de allereerste, 2 uur voor het event begon?

neen, wij kwamen iets later, betaalden volle pot en moesten parkeren op een patattenveld :(

Dat is inderdaad heel spijtig, maar Race Wars is een heeel populair event, dat elk jaar bomvol staat, en meer plaats kan nu eenmaal niet getoverd worden... ;)

daarom vind k t ook erg spijtig. k ben alle jaren enorm graag gegaan. misschien een kleine korting int vervolg als de wagens ergens anders worden "weggezet"? Of bezoekersparking beter aanduiden (die had k dit jaar helemaal gemist blijkbaar, daarom kwam k bij dat veld uit :( )
    2007 Honda Accord Executive

Afbeelding
    Nasty
    HCB Veteraan

my honda: CL7
    Advertenties:

Berichtdoor Nasty » ma 15 nov 2010, 23:31

@ Danny en Justice. k wil ook helemaal geen ambras maken hoor, gewoom my 2cents ;)

En Danny Een post met 1 woord "Strike" is al direct "wrok"? :lol: ;)

Afbeelding
    Nasty
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor Justice » ma 15 nov 2010, 23:32

@ Nasty: Tegen volgende editie gaat alles nog eens goed bekeken worden, om de minpuntjes die je aanhaalt weg proberen te werken! In alle geval, merci voor de post en je mening, hier heeft IMT iets aan, veel beter als een event afbreken zonder enige onderbouwde kritiek... Hier kan men nog iets van leren ;)
    Justice
    Dax rookie

Advertenties:

Berichtdoor vti angel » ma 15 nov 2010, 23:35

de mensen die er niet waren kunnen er niet over oordelen
    die er wel waren weet dat de sfeer er goe inzat,en staan er nu 100 of 5 wagens
    de sfeer en gezelligheid maak je nog altijd zelf met vrienden en vriendinnen(en af en toe een geel sapje met schuim)
    dus degene die er nie waren;sssssssssssssssssssssssssssssssssst
    en die er wel waren;TETTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN
    http://www.ishetalbiertijd.nl/
    IKKE NIE POEPEN,NIEMAND NIE POEPEN
    vti angel
    Moderator

my honda: civic
    Advertenties:

Berichtdoor vtiprelude » ma 15 nov 2010, 23:36

ik moei mij met niet mor he!

tis altijd nice om er naar toe te gaan overal,maar organiseren amai da zou niet voor mij zijn!

ik doe steeds men hoedje af voor de organisatie van alle events!dat ze jaar na jaar de moeite doen om alles zo goe mogelijk te maken! :goed:
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

what doesn't kill you,makes you stronger!
    vtiprelude
    HCB Veteraan

my honda: accord tourer
    Advertenties:

Berichtdoor Nasty » ma 15 nov 2010, 23:37

$1 schreef:$2 Nasty: Tegen volgende editie gaat alles nog eens goed bekeken worden, om de minpuntjes die je aanhaalt weg proberen te werken! In alle geval, merci voor de post en je mening, hier heeft IMT iets aan, veel beter als een event afbreken zonder enige onderbouwde kritiek... Hier kan men nog iets van leren ;)

thnx. Onderling respect op n forum doet al enorm veel. Blijven ook volwassenen onder elkaar vind k

Afbeelding
    Nasty
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » ma 15 nov 2010, 23:38

$1 schreef:$2 Danny: Ik kom hier zeker geen ruzie maken, gewoon even alles verduidelijken voor er weer de strafste verhalen de ronde doen over het stoppen van ITS en dergelijke ;)

Da is zo , ik weet nu hoe 't zit en wie ge zijt , dank daarvoor ... En nu weet ik ook da ge uw info op de juiste plaats haalt hé . Voor ene keer dus terecht een uitzondering op de regel , ik zie dit keer het nut niet van u netjes voor te stellen zoals hier eigenlijk de gewoonte is.

Nu zijn't er 2 op't forum die "raar" doen , maar ik kan u zeggen , als gijle u verzamelt en ge wordt met 10 hé , dan moogde allemaal mijn kloten kussen , en trek uwe plan dan , doek het forum maar op dan , zeg Olmen maar af , of de andere oplossing , doe gewoon verder met alles , maar zonder den deze. :? :?

Beu ben ik het soms , ik zal voor te lachen eens mijn kilometers opschrijven enzo , of alle andere dingen die ne mens moet doen voor zoiets eerder kleinschalig als een hcb-meeting Olmen.

Ook ruben is daar weken mee bezig , en nog meerdere mensen.
    Leuk zenne , als ge dan later zo'n reacties krijgt. En da's voor de mensen van ITS ni anders.
    Achteraf ni komen bleiten , met ne nissan niks al last... :) Of ne soeparoe...
    Pink Danny
    Moderator

my honda: NSX
    Advertenties:

Berichtdoor Justice » ma 15 nov 2010, 23:47

@ vtiprelude: Inderdaad, IMT doet altijd zijn uiterste, dat een event van zo'n omvang niet vlekkeloos verloopt, is begrijpelijk...
    @ Nasty: Groot gelijk, een goede discussie, zonder schelden en steken onder de gordel, daar kunnen beide partijen alleen maar beter van worden ;)
    @ Pink Danny: Merci man, er komt inderdaad enorm veel bij zien. Goed doen voor iedereen is onmogelijk. Sommige komen voor de stands, andere voor de wagens, anderen voor ...
    Justice
    Dax rookie

Advertenties:

Berichtdoor vtiprelude » ma 15 nov 2010, 23:49

$1 schreef:$2 Danny: Ik kom hier zeker geen ruzie maken, gewoon even alles verduidelijken voor er weer de strafste verhalen de ronde doen over het stoppen van ITS en dergelijke ;)

Da is zo , ik weet nu hoe 't zit en wie ge zijt , dank daarvoor ... En nu weet ik ook da ge uw info op de juiste plaats haalt hé . Voor ene keer dus terecht een uitzondering op de regel , ik zie dit keer het nut niet van u netjes voor te stellen zoals hier eigenlijk de gewoonte is.

Nu zijn't er 2 op't forum die "raar" doen , maar ik kan u zeggen , als gijle u verzamelt en ge wordt met 10 hé , dan moogde allemaal mijn kloten kussen , en trek uwe plan dan , doek het forum maar op dan , zeg Olmen maar af , of de andere oplossing , doe gewoon verder met alles , maar zonder den deze. :? :?

Beu ben ik het soms , ik zal voor te lachen eens mijn kilometers opschrijven enzo , of alle andere dingen die ne mens moet doen voor zoiets eerder kleinschalig als een hcb-meeting Olmen.

Ook ruben is daar weken mee bezig , en nog meerdere mensen.
    Leuk zenne , als ge dan later zo'n reacties krijgt. En da's voor de mensen van ITS ni anders.

owow danny relax man maak u nie druk om twee ......... ik ga het beleefd houden,anders blijft het duren maar laat nie iedereen boeten man,
    en laat nie kapot gaan wat je zo mooi heb opgebouwd!RESPECT MAN :yup:
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

what doesn't kill you,makes you stronger!
    vtiprelude
    HCB Veteraan

my honda: accord tourer
    Advertenties:

Berichtdoor Bell_Sol » ma 15 nov 2010, 23:49

keb alle respect voort werk en tijd e.d. dat in een evenement organiseren kruipt.
    hoort ge mij nix over zeggen...

vond het jammer dat er de zaterdag zoveel vrije plaats was int de hal, kunnen jullie waarschijnlijk ook niet aan doen door afzeggen opt laatste moment enzo..

maar om effe verder te gaan op een vorige commentaar hier:

racewars dit jaar was puur een GELDZAAK!!!!
    gevoel krijgt ge van moment daje hebt betaald tot ge buiten zijt...

2 vorige edities ging ik met plezier naartoe, maar om inderdaad de volle pot te betalen om op een veld te gaan staan
    vond ik echt SCHANDE..
    zorg dan voor een stuk minder inkom als ge daar ergens moet gaan staan hé... echt belachelijk..

en als ge dan uitlegt gaat vragen word ge 2x van hier naar daar gestuurd om uiteindelijk bij nen boertige hollander uit te komen
    die as ge een vraag wil stellen antw: kben wel aant eten é.?.

1ste excuus waarom ik niet rond het circuit kon gaan staan was, was dat het volzet was.
    wat, toen ik daar rondwandelde, zeker niet het geval is...
    2e excuuus, na rond te gaan en al de plaats te zien, was doodleuk: ah ja? och ja tis nu de moeite nie meer op nog rond te gaan staan. het was toen half4!!

ITS dit jaar vond ik daarentegen wel deftig dit jaar, knappe wagens bij. ook wel wat leuke shops e.d....

grtz
    Laatst bijgewerkt door Bell_Sol op ma 15 nov 2010, 23:58, in totaal 1 keer bewerkt.
    '94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
    '93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
    Bell_Sol
    HCB Veteraan

my honda: '94 Del Sol Esi
    Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » ma 15 nov 2010, 23:52

$1 schreef:$2 Danny en Justice. k wil ook helemaal geen ambras maken hoor, gewoom my 2cents ;)

Zet even uw posts van een week VOOR het event , en uw posts van NA het event op een rijtje , ik ben ook nog eens terug gaan lezen naar vorige week... 't is ni alleen da woordje strike hé... :? :?

Soit , morgen zie ik u als levende persoon , da's misschien handiger dan een toetsenbord met muis ? ;)
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

Berichtdoor Nasty » ma 15 nov 2010, 23:54

$1 schreef:$2 Danny en Justice. k wil ook helemaal geen ambras maken hoor, gewoom my 2cents ;)

Zet even uw posts van een week VOOR het event , en uw posts van NA het event op een rijtje , ik ben ook nog eens terug gaan lezen naar vorige week... 't is ni alleen da woordje strike hé... :? :?

Soit , morgen zie ik u als levende persoon , da's misschien handiger dan een toetsenbord met muis ? ;)

Ik weet wat ik gezegd heb Danny, weet ik nog heel goed ;)

Tot morgen ;)

Afbeelding
    Nasty
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor Justice » ma 15 nov 2010, 23:57

$1 schreef:$2eb alle respect voort werk en tijd e.d. dat in een evenement organiseren kruipt.
    hoort ge mij nix over zeggen...

vond het jammer dat er de zaterdag zoveel vrije plaats was int de hal, kunnen jullie waarschijnlijk ook niet aan doen door afzeggen opt laatste moment enzo..

maar om effe verder te gaan op een vorige commentaar hier:

racewars dit jaar was puur een GELDZAAK!!!!
    gevoel krijgt ge van moment daje hebt betaald tot ge buiten zijt...

2 vorige edities ging ik met plezier naartoe, maar om inderdaad de volle pot te betalen om op een veld te gaan staan
    vond ik echt SCHANDE..
    en als ge dan uitlegt gaat vragen word ge 2x van hier naar daar gestuurd om uiteindelijk bij nen boertige hollander uit te komen
    die as ge een vraag wil stellen antw: kben wel aant eten é.?.

1ste excuus waarom ik niet rond het circuit kon gaan staan was, was dat het volzet was.
    wat, toen ik daar rondwandelde, zeker niet het geval is...
    2e excuuus, na rond te gaan en al de plaats te zien, was doodleuk: ah ja? och ja tis nu de moeite nie meer op nog rond te gaan staan. het was toen half4!!

ITS dit jaar vond ik daarentegen wel deftig dit jaar, knappe wagens bij. ook wel wat leuke shops e.d....

grtz

Op de site van race Wars staat wel duidelijk dat de inkomprijs voor wagens en bezoekers 12 euro is... Dus dat weet je op voorhand. Het succes van het event is tevens één van de nadelen, het circuit staat meestal direct vol! Het is trouwens ook niet IMT dat beslist wanneer er geen wagens meer bijmogen, die wordt beslist door de eigenaars van het circuit zelf! Ivm met veiligheid moet er op tijd ingegrepen worden... Op Race Wars rijden ook veel wagens een rondje, die eerst een plaats hadden, daarmee dat er soms lege plaatsen tussenzitten!
    Justice
    Dax rookie

Advertenties:

Berichtdoor Pink Danny » ma 15 nov 2010, 23:59

@vtiprelude , 't is gek hé , maar ik heb op dit forum da een paar maanden geleden al eens gepost ergens bij nen hoop zever hé , dak mezelf ging afvragen waarvoor ne mens soms moeite doe.

Stillekes drupt nen emmer soms vol hé. Als kind en gezin zonder u moet , omda ge da forum ni durft laten begaan zonder tussenkomst , da's triest hé. Ik ben nog maar 5 dagen 35 jaar , maar de mentaliteit MAG gaan veranderen soms denk ik zo , anders wordt ik geen 37 op dit forum zenne.

Ik ga daar ni over liegen. :evil:
    Pink Danny
    Moderator

Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar After Meetings