sleutel civic ej 9

Enkel specifieke vragen over dit model!

Re: sleutel civic ej 9

Berichtdoor G402 » zo 11 sep 2011, 15:05

Maar int het begin toen hij de tweede sleutel niet herkende knipperde het groene lichtje van de sleutel en deed hij helemaal niks. Als ik nu probeer gaat het lichtje van de sleutel aan, naftpomp zoemt, lichtje gaat uit als de naftpomp stopt en als ik dan verder draai gaat de startmotor rond maar hij slaat niet aan.
Batterij is al nagekeken, die is goed. Ontsteking krijgt hij ook denk ik, maar de bougies blijven droog volgens mij. Maar de naftpomp draait wel als ik het contact opzet.
スーパーチャージャーホンダシビック
Stronger + Lighter + Cooler = Faster
G402
B20 Poster

my honda: EG6
Advertenties:

• Re: sleutel civic ej 9

Berichtdoor JDM-civic » zo 11 sep 2011, 16:14

Bij de batterij zou ik het niet zoeken , het is wel degelijk iets met de imobilizer... Dat met dat groene lampke wat blijft knipperen en dat de auto niks doet kan u leesring zijn , is in principe hetzelfde als ge er een sleutel induwt zonder chip..
    Maar ik zou het toch eens navragen bij de dealer, misch dat het komt omdat ge met de rode sleutel hebt gestart en dat de zwarte sleutels opnieuw moeten ingeleerd. En anders is het misch het kaske zelf ? maar dit verwacht ik niet.
    Heb hier nog wel een leesring die ge kunt proberen eventueel ;)
    Afbeelding
    JDM-civic
    HCB Veteraan

my honda: CL9 & CRX 1.6 VT
    Advertenties:

Berichtdoor Jdm_Whore » zo 11 sep 2011, 16:34

Vreemd :denk: Ik herinner me wel hetzelfde probleem bij mijn EJ9 toen ik het ek4 dash gemonteerd had 2 jaar terug.. Exact dezelfde "symptomen". Toen startte hij wel nadat ik de "crashknop" (geen idee wat de echte benaming is :D ) indrukte.. Al geprobeerd? Want alst de leesring zou zijn, dan zou de startmotor niet mogen reageren, en dan knippert het groene sleutellampje wanneer je wilt starten.
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan

my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

Berichtdoor G402 » zo 11 sep 2011, 18:07

De leesring is het niet want het lampke licht groen op en blijft een paar seconden branden.
    Wat ik niet snap is dat ik hem kon starten met de 2 zwarte sleutels en de dag er na niet meer, terwijl ik er niks meer aan gedaan had.
    Die crashknop had dentette deze morgen ook al vermeld, misschien dat ik die maar eens moet gaan zoeken.
    Daarnet nog eens gaan proberen en ik krijg geen vonk en geen benzine, dus zal het toch iets met die onderbreking te maken hebben.
    スーパーチャージャーホンダシビック
    G402
    B20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor vtiprelude » zo 11 sep 2011, 23:45

hey

ik heb het al gezegd! je heb stront aan de knikker!

je hebt met de rode proberen starten! dan gaat alles blokkeren! ecu gaat in veiligheid!

id enkel op te lossen via dealer!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT met de rode starten! :dom: :dom: :dom: :dom:

ge gelooft me precies nie he! :no:
    once a honda,always a honda.drive fast,drive honda

what doesn't kill you,makes you stronger!
    vtiprelude
    HCB Veteraan

my honda: accord tourer
    Advertenties:

Berichtdoor Jdm_Whore » ma 12 sep 2011, 07:34

Dat is inderdaad een algemeen geweten.. Wat ik wel vreemd vind is: toen een kameraad dezelfde fout maakte in het verleden, reageerde de auto daarna helemaal niet meer op zijn zwarte sleutel :denk: noch de benzinepomp, noch de lampjes sprongen aan :?:

Als hij nog steeds niet gaat starten na het indrukken van de "crashknop" zou ik toch een keer langs Honda gaan. Zouden ze dat trouwens aan huis kunnen/willen doen? Anders zult ge de aerodeck tot daar moeten slepen met de eg6 :mrgreen:
    Driving takes three abilities: Accelerating, braking, and turning. More power only helps acceleration. Lower weight helps all three.
    Jdm_Whore
    HCB Veteraan

my honda: CL7 & EK4
    Advertenties:

Berichtdoor G402 » ma 12 sep 2011, 08:46

$1 schreef:$2ey

ik heb het al gezegd! je heb stront aan de knikker!

je hebt met de rode proberen starten! dan gaat alles blokkeren! ecu gaat in veiligheid!

id enkel op te lossen via dealer!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT met de rode starten! :dom: :dom: :dom: :dom:

ge gelooft me precies nie he! :no:

Ik geloof u wel en ik aprecieer uwen uitleg, maar wat ik vreemd vind is dat ik hem na het gebruik van de rode sleutel nog wel heb kunnen starten met de beide zwarte sleutels en de dag erna plots niet meer. En hij reageert nog wel op beide sleutels, maar slaat niet meer aan.
    Crashknop heeft ook niet geholpen.
    Maar ik ga deze avond langs de garage en zal daar wel eens vragen wat het is en wat ik er kan aan doen.
    スーパーチャージャーホンダシビック
    G402
    B20 Poster

Advertenties:

Berichtdoor G402 » ma 12 sep 2011, 20:52

Voila, daarstraks even bij Wuyts geweest. De civic zit ergens midden in zijn programma om nieuwe sleutels te programmeren maar is aant wachten op een paswoord dat alleen via de computer kan ingevoerd worden. Da zou op 10 minuten gefixt moeten zijn volgens hun. Nu dus zien dat ik de civic tot daar krijg. Ik ben toch al blij dat het geen serieuze kosten zijn. :D
    スーパーチャージャーホンダシビック
    G402
    B20 Poster

Advertenties:

Vorige

Keer terug naar civic