kheb ng research gdn en heb nu dit gevonden,
yo u'll need the obd2a to obd1 conversion harness and a manual p28 ecu
klopt dit?

$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.

$1 schreef:$2et makkelijkst te swappen een d16z6? Waar hebt ge da gelezen, beter mensen contacteren die ervaring hebben![]()
d16z6 is een hoop gekloot met je kabelboom. d16z6 is obd1, Civic 96-98 is obd2a, een van de moeilijkste managements om mee te werken, omdat je als je t goed wil doen zowat alles op maat moet maken en verbinden (hondanickx)
Makkelijkst te swappen in 1.4 96-98 is 1.5 sohc vtec-e blok. Heb ik zelf achter de rug
* Motor+ecu+ontsteking
* Motorkabelboom
* Conversieharnas
* p28
* afstellen
Past perfect
Wat nog een redelijk te doene swap is, is een 1.6 dohc vtec blok
Bij mijn weten:
* Motorsteunen anders
* Blok
* Motorkabelboom
* p30 ecu
* best andere dikkere uitlaatlijn
* cardans
Dit zou het bij mijn denken moeten zijn? Kan verkeerd zijn
$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
$1 schreef:$216y8 is odb2 dit blijf je dus al behouden, waarom altijd de d16z6 gebruiken ?
$1 schreef:$2a ik hoor ook altijd van die z6
dus hier kan ik nu kiezen tussen een d16z6 of 1.5 sohc vtec-e blok
haha kzou eens het verschil willen zien zowel als het plaatsen als de prestaties als ze erin zitten
$1 schreef:$2ie mij hier vertelt wie welke motor gestoken heeft in 1.4 civic 98 kan ik zien welke het meest gdn word en dus wss ook het beste zijn de z6 ligt alvast aan kop denk ik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten