Bekabeling audio in deurpanelen

Enkel specifieke vragen over dit model!

Bekabeling audio in deurpanelen

Berichtdoor VooDooZ » wo 16 feb 2011, 20:30

Mijn vraag dus...
Kben deftige audio in de coupé aant steke, alles steekt al buite bekabeling in de deure.
Kabel steekt al door de deurrubber ( door veel te foeffele) ma had dus ni gezien da er in de deur zelf ne connector zit.
Tis 2 x 1,6 mm , is er veel kwaliteitsverlies door AMP'kes te gebruike in connector of isser nog erges een gatje of manier? anders haddek gwn originele bekabeling kunne gebruike...

Alvast bedankt ;)
grtz
VooDooZ
D15 Poster

my honda: EJ6
Advertenties:

• Re: Bekabeling audio in deurpanelen

Berichtdoor del_zot » wo 16 feb 2011, 20:32

$1 schreef:$2ijn vraag dus...
    Kben deftige audio in de coupé aant steke, alles steekt al buite bekabeling in de deure.
    Kabel steekt al door de deurrubber ( door veel te foeffele) ma had dus ni gezien da er in de deur zelf ne connector zit.
    Tis 2 x 1,6 mm , is er veel kwaliteitsverlies door AMP'kes te gebruike in connector of isser nog erges een gatje of manier? anders haddek gwn originele bekabeling kunne gebruike...

Alvast bedankt ;)
    grtz

beste is nog altijd "zwaardere" kabels te gebruiken, dus ik zou zeggen orginele kabels der af halen en gewoon nieuwe speakerkabels door trekken, da heb ik ook zo gedaan
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    del_zot
    HCB Veteraan

my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

Re: Bekabeling audio in deurpanelen

Berichtdoor VooDooZ » do 17 feb 2011, 17:14

ja, wou sowizo geen Hertz boxe aansluite op originele bekabeling ma was een vraag hoe dak het erdoor zou krijge.

Kga naarst connector gatje bore en kabel erdoor me een tulleke en nog wa extra isolere se...

thx vo reactie ;)
    grtz
    VooDooZ
    D15 Poster

my honda: EJ6
    Advertenties:

Keer terug naar civic