Gezocht: Crx Del Sol

Enkel specifieke vragen over dit model!

Re: Gezocht: Crx Del Sol

Berichtdoor jaantje-crx » wo 26 jan 2011, 22:35

wel spijtig dat de motorruimte nog groen is
Afbeelding

i drive a crx and i'm not afraid to use it!!!
jaantje-crx
HCB Veteraan

my honda: CRX ED9
Advertenties:

• Re: Gezocht: Crx Del Sol

Berichtdoor Ghost » wo 26 jan 2011, 22:48

idd nette sol,

ik ga de verkoper eens mailen en als hij nog niet verkocht is een afspraak maken maar wie zou mee willen rijden?
    Ghoststyle = My style
    --> It's Ghost @ SolStyle!!!
    Ghost
    D14 Poster

my honda: GhostSolleke
    Advertenties:

Berichtdoor WhiteSol » do 27 jan 2011, 15:33

Als ge mij komt ophalen & trug afzetten wil ik grust meerijden :mrgreen: en als gij beter frans spreekt dan mij want volgens mij ist gene vlaming :mrgreen:

Deurpanelen in poly zou'k nu zelf nooit doen ... mensen da eer al is eentje hebben uitgehaald weten da ge vrij hard moet trekken aan die clipjes en ik vrees dat de lak dan zou barsten .. maarja, voor de rest ist ne heel knappe sol wel ... mits goed onderhouden moteur gene overdreven prijs
    Afbeelding
    Afbeelding

Only aim to do your duty, and mankind will give you credit where you fail.
    WhiteSol
    Moderator

my honda: Crx Del Sol VTi
    Advertenties:

Berichtdoor Massi » do 27 jan 2011, 17:24

die sol ston tijd terug te koop voor zeker het dubbele amai die is hard gezakt, kope die handel en neemt white sol mee en als er iets is ge ni snapt belde mij maar :lol: kan nog beter frans
    "If In Doubt,Flat Out"
    Massi
    HCB Veteraan

my honda: trotinette
    Advertenties:

Berichtdoor ol42000 » ma 14 feb 2011, 20:29

die del sol komt uit brussel alle daar woont diene kerel toch dat er mee rijd. heeft een hele lange tijd te koop gestaan ook op 2de hands maar voor een +-7000 euro. die reed er toch altijd zot mee. heb hem er ne keer 4 autos achter elkaar mee zien inhalen( dus de motor zal ook al wa verbruiken denk ik). als ge die gast ziet gaat ge wel zien da die er al ni te normaal uitzien( indonesier maar met nen bad look).
    ol42000
    Camino user

my honda: crx delsol
    Advertenties:

Berichtdoor del_zot » ma 14 feb 2011, 20:32

$1 schreef:$2ie del sol komt uit brussel alle daar woont diene kerel toch dat er mee rijd. heeft een hele lange tijd te koop gestaan ook op 2de hands maar voor een +-7000 euro. die reed er toch altijd zot mee. heb hem er ne keer 4 autos achter elkaar mee zien inhalen( dus de motor zal ook al wa verbruiken denk ik). als ge die gast ziet gaat ge wel zien da die er al ni te normaal uitzien( indonesier maar met nen bad look).

te laat want ghost heeft die sol gekocht, dees weekend zou em die moeten hebben
    Zie je spruitstuk als een werkende neger. En zie je turbo als zweep. Synergie.
    Afbeelding
    del_zot
    HCB Veteraan

my honda: r33 gts-t
    Advertenties:

Berichtdoor WhiteSol » ma 14 feb 2011, 20:55

$1 schreef:$2ie del sol komt uit brussel alle daar woont diene kerel toch dat er mee rijd. heeft een hele lange tijd te koop gestaan ook op 2de hands maar voor een +-7000 euro. die reed er toch altijd zot mee. heb hem er ne keer 4 autos achter elkaar mee zien inhalen( dus de motor zal ook al wa verbruiken denk ik). als ge die gast ziet gaat ge wel zien da die er al ni te normaal uitzien( indonesier maar met nen bad look).

En nog steeds geen voorstelling te zien :nee: :|
    Afbeelding
    Afbeelding

WhiteSol
    Moderator

Advertenties:

Berichtdoor VRX » ma 14 feb 2011, 20:58

$1 schreef:$2ie reed er toch altijd zot mee. heb hem er ne keer 4 autos achter elkaar mee zien inhalen( dus de motor zal ook al wa verbruiken denk ik).

Da moede mij toch es uitleggen hoe ge da daar uit kunt afleiden..?!
    Blokje warmrijden, wat is er daarna mis met eens goed doortrekken? Ik heb ook al wel vaker meer auto's in één keer voorbij gestoken, zonder nog maar in de buurt van 7k toeren te komen. (En ook al vaak wel de 7k gevonden, zonder dat er auto's in de buurt waren :mrgreen: )
    Afbeelding
    VRX
    H23 Poster

my honda: EP3
    Advertenties:

Berichtdoor ol42000 » di 15 feb 2011, 15:58

bij deze dan mijn voorstelling
    ik ben olivier ben beginnen rijden met een civic coupe van 94 zwart verlaagd(zalige wagen maar verbruikte toch serieus veel naft). dan overgestapt naar een mini van 2004 in peper white met standaard aero kit(die ik nog steeds heb).
    daarna wegens mijn vrouw ook een wagen nodig had hebben we een del sol gekocht. niet de beste maar deze rijd nog steeds. hebben deze gekocht (er zijn al een paar serieuse vandalisme krassen op en een deuk van iemand dat er in 2009 in de winter tegen gereden is en gewoon voort gereden is) aan een kilometer stand van 246000 kilometer en nu al een 257000 kilometer op de teller. deze is nu toch aan vervanging toe vind ik want de roest begint er toch aan de flanken seriues door te komen. nu gaan we zien voor een civicske van 97. hopen dat dit toch een degelijke okkazie gaat worden.
    ol42000
    Camino user

Advertenties:

Berichtdoor ol42000 » di 15 feb 2011, 16:03

nu om even verder te gaan op die del sol zijn vorige eigenaar. ik vind ook dat ne keer goed kunt doortrekken maar dit constant doen zoals hij het deed vond ik toch ni normaal als ge dan ziet dat hij na een tijdje zijnen auto gaat verkopen. ok het is nen honda liefhebber maar toch.( dan meot er toch al wa gaan schelen als ge uwen auto zo moet gaan verkopen)
    ol42000
    Camino user

Advertenties:

Berichtdoor del_zot » di 15 feb 2011, 16:08

$1 schreef:$2u om even verder te gaan op die del sol zijn vorige eigenaar. ik vind ook dat ne keer goed kunt doortrekken maar dit constant doen zoals hij het deed vond ik toch ni normaal als ge dan ziet dat hij na een tijdje zijnen auto gaat verkopen. ok het is nen honda liefhebber maar toch.( dan meot er toch al wa gaan schelen als ge uwen auto zo moet gaan verkopen)

en gij zijt?
    Afbeelding
    del_zot
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor WhiteSol » di 15 feb 2011, 16:09

$1 schreef:$2
    $1 schreef:$2u om even verder te gaan op die del sol zijn vorige eigenaar. ik vind ook dat ne keer goed kunt doortrekken maar dit constant doen zoals hij het deed vond ik toch ni normaal als ge dan ziet dat hij na een tijdje zijnen auto gaat verkopen. ok het is nen honda liefhebber maar toch.( dan meot er toch al wa gaan schelen als ge uwen auto zo moet gaan verkopen)

en gij zijt?

heeft hij een post hoger gezegd ... het zetten waar het hoort in de bezoekerstopic is blijkbaar teveel moeite :denk:
    Afbeelding
    Afbeelding

WhiteSol
    Moderator

Advertenties:

Berichtdoor del_zot » di 15 feb 2011, 16:13

en gij zijt?

heeft hij een post hoger gezegd ... het zetten waar het hoort in de bezoekerstopic is blijkbaar teveel moeite :denk:

some people never learn :d
    Afbeelding
    del_zot
    HCB Veteraan

Advertenties:

Berichtdoor ol42000 » di 15 feb 2011, 16:16

sorry beginners fouten zeker
    ol42000
    Camino user

Advertenties:

Berichtdoor WhiteSol » di 15 feb 2011, 16:21

$1 schreef:$2orry beginners fouten zeker

tis u vergeven ... als ge't tenminste nogis wilt zetten waarda't hoort :mrgreen:
    Afbeelding
    Afbeelding

WhiteSol
    Moderator

Advertenties:

VorigeVolgende

Keer terug naar crx/del sol