$1 schreef:$2ie del sol komt uit brussel alle daar woont diene kerel toch dat er mee rijd. heeft een hele lange tijd te koop gestaan ook op 2de hands maar voor een +-7000 euro. die reed er toch altijd zot mee. heb hem er ne keer 4 autos achter elkaar mee zien inhalen( dus de motor zal ook al wa verbruiken denk ik). als ge die gast ziet gaat ge wel zien da die er al ni te normaal uitzien( indonesier maar met nen bad look).

$1 schreef:$2ie del sol komt uit brussel alle daar woont diene kerel toch dat er mee rijd. heeft een hele lange tijd te koop gestaan ook op 2de hands maar voor een +-7000 euro. die reed er toch altijd zot mee. heb hem er ne keer 4 autos achter elkaar mee zien inhalen( dus de motor zal ook al wa verbruiken denk ik). als ge die gast ziet gaat ge wel zien da die er al ni te normaal uitzien( indonesier maar met nen bad look).
$1 schreef:$2ie reed er toch altijd zot mee. heb hem er ne keer 4 autos achter elkaar mee zien inhalen( dus de motor zal ook al wa verbruiken denk ik).
$1 schreef:$2u om even verder te gaan op die del sol zijn vorige eigenaar. ik vind ook dat ne keer goed kunt doortrekken maar dit constant doen zoals hij het deed vond ik toch ni normaal als ge dan ziet dat hij na een tijdje zijnen auto gaat verkopen. ok het is nen honda liefhebber maar toch.( dan meot er toch al wa gaan schelen als ge uwen auto zo moet gaan verkopen)

$1 schreef:$2$1 schreef:$2u om even verder te gaan op die del sol zijn vorige eigenaar. ik vind ook dat ne keer goed kunt doortrekken maar dit constant doen zoals hij het deed vond ik toch ni normaal als ge dan ziet dat hij na een tijdje zijnen auto gaat verkopen. ok het is nen honda liefhebber maar toch.( dan meot er toch al wa gaan schelen als ge uwen auto zo moet gaan verkopen)
en gij zijt?

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2u om even verder te gaan op die del sol zijn vorige eigenaar. ik vind ook dat ne keer goed kunt doortrekken maar dit constant doen zoals hij het deed vond ik toch ni normaal als ge dan ziet dat hij na een tijdje zijnen auto gaat verkopen. ok het is nen honda liefhebber maar toch.( dan meot er toch al wa gaan schelen als ge uwen auto zo moet gaan verkopen)
en gij zijt?
heeft hij een post hoger gezegd ... het zetten waar het hoort in de bezoekerstopic is blijkbaar teveel moeite

$1 schreef:$2orry beginners fouten zeker
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten