Komt blijkbaar een nieuwe honda civic uit?
Zie wel geen foto's staan van het hatchback, ofwel zit ik fout.
Weet er iemand of ze al aan een vervanger bezig zijn voor de Type R?
http://www.autoscoops.be/nieuws/2011/ni ... or-amerika

$1 schreef:$2e nieuwe Europese Civic wordt pas tegen het einde van 2011 of begin 2012 verwacht. Hier vormen opnieuw een drie- en vijfdeurs hatchback de spil van het gamma.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2e nieuwe Europese Civic wordt pas tegen het einde van 2011 of begin 2012 verwacht. Hier vormen opnieuw een drie- en vijfdeurs hatchback de spil van het gamma.
Daar hebde u antwoord![]()
$1 schreef:$2k gok erop dat ze omstreeks het salon van Geneve de nieuwe civic voor 2012 voor Europa gaan laten zienen dat die tegen begin 2012 verkrijgbaar gaat zijn..
en de type-r zijn al veel dingen over gezegd, probeer honda anders te volgen op twitterdoe ik ook.. en krijgde egt wel het laatste nieuws heet van de naald van Honda zelf. dan zijde zeker da t juist is
type-r hebben ze al gesproken over een turboversie, een grotere auto maken en een gewone N/A erin, wel grotere cilinderinhoud (2.4 liter) zelfs al over een "speciale" soort hybride.. waar de elektromotor constant meehelpt maar dan een exemplaar van meer dan 50pk en dan een benzinemotor van 160pk zodat het vermogen op 210 uitkomt.. maarja dr is al zoveel gezegd, best wachten op honda zelf.

$1 schreef:$2$1 schreef:$2k gok erop dat ze omstreeks het salon van Geneve de nieuwe civic voor 2012 voor Europa gaan laten zienen dat die tegen begin 2012 verkrijgbaar gaat zijn..
en de type-r zijn al veel dingen over gezegd, probeer honda anders te volgen op twitterdoe ik ook.. en krijgde egt wel het laatste nieuws heet van de naald van Honda zelf. dan zijde zeker da t juist is
type-r hebben ze al gesproken over een turboversie, een grotere auto maken en een gewone N/A erin, wel grotere cilinderinhoud (2.4 liter) zelfs al over een "speciale" soort hybride.. waar de elektromotor constant meehelpt maar dan een exemplaar van meer dan 50pk en dan een benzinemotor van 160pk zodat het vermogen op 210 uitkomt.. maarja dr is al zoveel gezegd, best wachten op honda zelf.
Had ik nu twitter dan had ik ze zeker gevolgd, maar ik heb spijtig genoeg geen account. Toch bedankt voor de tip.
En ik had alleen nog maar 'gehoord' van de 1.6, wist niet da ze er al zoveel andere dingen over gezegd hadden.
Keer terug naar Honda Algemeen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast