weet er soms iemand hoe je best tewerk gaat voor een differentieel te lassen zodat de 2 wielen gelijk draaien
en hoe krijg je een versnellingsbak uit elkaar
het is voor een d15
alvast bedankt

$1 schreef:$2per bij fwd is niet hopeloos,itr en ek9 hebben dat standaard
$1 schreef:$2$1 schreef:$2per bij fwd is niet hopeloos,itr en ek9 hebben dat standaard
nop sper is idd niet hopeloos maar het vast lasse wel
bij ne bocht gaat u binneste wiel altijd minder rap draaien als het buiteste met als gevolg da ge heel moeilijk ne bocht gaat gaan pakke doorda u beide wielen gelijk willen draaie
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2per bij fwd is niet hopeloos,itr en ek9 hebben dat standaard
bij ne bocht gaat u binneste wiel altijd minder rap draaien als het buiteste met als gevolg da ge heel moeilijk ne bocht gaat gaan pakke doorda u beide wielen gelijk willen draaie
idd wikkes heeft wel gelijk
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2per bij fwd is niet hopeloos,itr en ek9 hebben dat standaard
idd wikkes heeft wel gelijk
idd,klopt,maar zijn toch mensen genoeg die diff's vastlassen,wel bij bmw's enzo,maar kom,zelf zou ik het ook niet doen

$1 schreef:$2aar da gaat toch ook voor ermee op de baan te rijden ofniet?
als ik die vastlas die auto is geen daily
$1 schreef:$2$1 schreef:$2aar da gaat toch ook voor ermee op de baan te rijden ofniet?
als ik die vastlas die auto is geen daily
Das ni te doen man, met ne drift auto met vaste sper achter blokkeert der constant een wiel als ge afdraait. Ik wil ni in u plaats zijn als ge wilt draaien en één van u wielen blokkeer. tzijn tenslotte u voorwielen die aandrijven EN sturen he.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten