Ik vind de meeste einddempers die ik online tegenkom echter veel te groot qua diameter.
Kent iemand een merk waarvan de eind-tip wat kleiner is? Of heeft honda eventueel zelf iets in het gamma wat past?
Voorbeeld van wat ik bedoel:

$1 schreef:$2mm, volledige lijn is nog nie voor nu, en als ik zoiets koop wil ik iets wat ook door de keuring raakt.
Eindstuk heb ik héél veel interesse in, ma is ook een uur (enkel) rijden...niet zo evident als je van 10u-20u in een winkel moet werken...
Ik zou er zaterdag ook eventueel om kunnen komen, moet dan "maar" werken tot 16u. Moest je niets meer van de andere persoon horen kan je dan hier iets laten we ten ofzo?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2mm, volledige lijn is nog nie voor nu, en als ik zoiets koop wil ik iets wat ook door de keuring raakt.
Eindstuk heb ik héél veel interesse in, ma is ook een uur (enkel) rijden...niet zo evident als je van 10u-20u in een winkel moet werken...
Ik zou er zaterdag ook eventueel om kunnen komen, moet dan "maar" werken tot 16u. Moest je niets meer van de andere persoon horen kan je dan hier iets laten we ten ofzo?
wie eerst komt, eerst maalt.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten