Kan iemand me helpen heb een kelk gekocht wil hem monteren maar heb net ff gekeken maar kan iemand me vertellen waar ik deze aansluit en welke delen eruit moeten zag wel dat er ook ng een overloop was voor de motor als ik een buis zet wat gebeurd er dan met de overloop ?
Foto's zijn makkelijker. me die 'overloop' vermoed ik da je de carterontluchting bedoelt, ofwel is er een verbinding voorzien met de buis vn je kelk, ofwel zet je daar zo'n mini-filtertje op. Of een catch-can, maar da zal bij jou ni echt van toepassing zijn.
ik heb alleen het hoodstuk nog geen buis ofzo hehe dus dat is het probleem moet weten welke buis ik nog moet hebben en welke delen er ik uit moet nemen omdat ik zo keek leek er toch een groot deel uit te moeten
hehe en altijd fijn om mensen dichtbij te hebben met een honda passie jammer dat ik nog niet naar de meetings kan komen werk nog ff int weekend mss erna zien we elkaar wel is
ja nee alleen de kelk hehe daarom moet weten wat en dan welke buis ik moet kopen en hoe ik die ga monteren want heb alleen een kap opegehad waar de motor naartoe gaat en alsk daar rechtstreeks de buis opzet dan zit de overloop vrij haha das echt chinees voor mij mss binnekort een cursus volgen dan gaat da al wat beter haha