ken style body kit op ebay te koop
http://www.ebay.de/itm/Original-Kenstyl ... 485ef458b2

$1 schreef:$2r is een belg die deze ook te koop heeft liggen, bert blommaert als ik me niet vergis?

$1 schreef:$2r is een belg die deze ook te koop heeft liggen, bert blommaert als ik me niet vergis?

$1 schreef:$2$1 schreef:$2r is een belg die deze ook te koop heeft liggen, bert blommaert als ik me niet vergis?
idd nooit gemonteerd geweest,

$1 schreef:$2 vind t echt verleidelijk, maar denk dat t alleen mooi is in combinatie met verlaging in velgen. Dus op da vlak haak ik al af

$1 schreef:$2it het verschil niet in de grille? Aangezien de grille hier inzit zou het met een nieuwe grille-plaat toch moeten passen gok ik?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2it het verschil niet in de grille? Aangezien de grille hier inzit zou het met een nieuwe grille-plaat toch moeten passen gok ik?
trust me, ik spreek uit ervaring,
achterbumper en lippen zijn anders...voorkant kan ik ni zeggen maar vermoed dat ook wel.
), pasvorm aan de wielranden ook verschillend...

$1 schreef:$2ij de EK zat verschil in bumper, motorkap, koplampen, grille en spatborden
bij de EP zat het verschil enkel in de bumpers. Die waren onderling uitwisselbaar, ondanks de compleet andere vorm.
Had gekund natuurlijk

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten