F*ck, 't was de eerste keer sinds de keuring in april, voor mijn werk meer dan een maand in het buitenland gezeten en daarna nog steeds druk...
Al weken wachtte ik op een mooi droog weekend om de S nog eens de sporen te geven, en vandaag was het dan eindelijk zover.
Wat deed jij aan je Honda vandaag?
De batterij terug aangekoppeld, alle vloeistoffen & de bandenspanning nagekeken, daarna een paar liter verse 98ron benzine in de tank gegoten, gevolgd door een druk op de iconische rode startknop en ... she roared back to life.
Het beestje wat laten draaien op stationair toerental en gechecked of de remmen niet vastzaten (no problem, its a Honda
Kap naar beneden, een paar tellen later; topless pleasure... Time to hit the road.
Eerst wat gaan toeren om de motor op bedrijfstemperatuur te laten komen. Damn, wat voelt dit anders dan mijn Accord! De CN1 voelt haast aan als een bestelwagen in vergelijking met de low slung S2K
Na een 20 tal minuten cruisen, airco terug uit; tijd nu om de gaskraan open te draaien: 5000, 5500, 5700 rpm... VTEC just kicked in yo, vrrrooooooaaaaaaaaaa pure aural pleasure all the way up to 9000 rpm, flitsend naar derde, and then it starts all over again, and the party keeps on going 'till 9250rpm , door in zijn 4, 179 kmh/u op de digitale teller... ZAAALIG, wat heb ik dit al te lang moeten missen!
Die bumperklever in z'n C klasse was toen allang in geen mijlen meer te bekennen, dumb ass corporate motherf*cker
Wat bochtenwerk dan, lekker strak, messcherp sturend van de ene hairpin naar de andere, soms met een klein beetje overstuur, maar perfect doseer- en contoleerbaar, één met de auto... Hemels.
Oef, even wat bekomen, en een paar foto's maken, zodat jullie ook nog wat kunnen meegenieten

Intussen staat ze weer veilig in haar verwarmde garage ondeugend na te tikken, ikke nog intens nagenietend van ons 'vluggertje'
Komende week wss meer pics hier, maar dan is de CN1, samen met nog een andere lekker vette Accord weer aan de beurt.

), so ... on to the shots