Ik vraag me af of de vering van een FN2 type R civic van 2007 uitwisselbaar zou zijn met dat van een Type S
Weten jullie ook hoeveel cm hoogteverschil er tussen de type R en Type S zit
Alvast bedankt voor de feedback .

$1 schreef:$2allo iedereen,
Ik vraag me af of de vering van een FN2 type R civic van 2007 uitwisselbaar zou zijn met dat van een Type S![]()
Weten jullie ook hoeveel cm hoogteverschil er tussen de type R en Type S zit![]()

$1 schreef:$2$1 schreef:$2allo iedereen,
Ik vraag me af of de vering van een FN2 type R civic van 2007 uitwisselbaar zou zijn met dat van een Type S![]()
Weten jullie ook hoeveel cm hoogteverschil er tussen de type R en Type S zit![]()
Heeft de 1.4 ook n Type S? Ik ga gewoon met de deur in huis vallen met praktijk over de ep-serie. De Type R veren passen, maar gaat je auto hoger leggen vooraan dan oem. 2.0 blok is altijd zwaarder dan 1.4 dus hebben die ook straffere veren vooraan.
$1 schreef:$2us gij wilt op uw Type R de veren van een Type S zetten om meer comfort te hebben ? Het verschil is inderdaad maar 1,5 cm. Gaat ge nauwelijks zien dus

$1 schreef:$2
De Type R ziet er beeldig uit en rijd zo ook zolang er geen kasseiweg, drempels of betonwegen in de buurt zijn.
eens daarop vind ik het gewoon drama en moet ik helaas Top Gear reportage over de FN2 beamen, deze auto is veel te hard afgeveerd voor normaal gebruik.![]()
Althans dat is mijn gevoel hé, ik bergrijp dat er heel vele zijn die me gek verklaren maar 20 jaar geleden had ik dit ook prima gevonden.
$1 schreef:$2us gij wilt op uw Type R de veren van een Type S zetten om meer comfort te hebben ? Het verschil is inderdaad maar 1,5 cm. Gaat ge nauwelijks zien dus
$1 schreef:$2$1 schreef:$2
De Type R ziet er beeldig uit en rijd zo ook zolang er geen kasseiweg, drempels of betonwegen in de buurt zijn.
eens daarop vind ik het gewoon drama en moet ik helaas Top Gear reportage over de FN2 beamen, deze auto is veel te hard afgeveerd voor normaal gebruik.![]()
Althans dat is mijn gevoel hé, ik bergrijp dat er heel vele zijn die me gek verklaren maar 20 jaar geleden had ik dit ook prima gevonden.
Zelfde mening dan ik dan .
Kheb hier ook ergens een topic lopen over de vering van de FN2
$1 schreef:$2k denk dat ze de type -r vering wel verplicht moesten hard afstellen omdat ze anders met die rotte achterophanging zo van de baan liggen.
ps rotte achterophanging = torsieas

$1 schreef:$2k denk 1 oplossing,deftige schroefset plaatsen
$1 schreef:$2en schroefset is sowieso nog harder hé...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast