$1 schreef:$2la in de siba, ik zen old school siba

$1 schreef:$2ooie aankoop.![]()
Hou em heel héé.

$1 schreef:$2Mathieu,MerciEen subaru die staat ook nog in het lijstje ze
, Als eerste wagen was het wel ni mogelijk qua budget
$1 schreef:$2$1 schreef:$2Mathieu,MerciEen subaru die staat ook nog in het lijstje ze
, Als eerste wagen was het wel ni mogelijk qua budget
haha, is wel al een oudere, een impreza GTT PLUS, is een break, en ingeschreven als lichte vracht, dus relatief goedkoop voor het vermogen
en hij stond aan een heel intressante prijs, omdat er werk aan was

$1 schreef:$2en er wel content mee, er is veel plaats in, wat de meeste sportauto's niet hebben, en toch heeft hij het vermogen van een sportauto

$1 schreef:$2aha, heb eens gekeken op verkoopsite's, die MR2 staan er niet veel van op, meestal die mr spyder's, ik heb als kind eens meegereden met zo een MR2, van de overgebuur, kvond da als kind ( 10 jaar ) al heel leuk![]()

, Head unit had ik reeds vervangen door een pioneer, maar de nog steeds originele speakers waren duswel aan vervanging toe
, het moest vooral zo origineel mogelijk lijken, en er ni teveel van mocht merken, tenslotte de deur vanbinnen nog met holle ruimten bescherming behandeld nu ik de kans had 

$1 schreef:$2fwerking lijkt me toch wel goed genoeg hoor. Zoals ge zelf al zegt. Ge ziet er uiteindelijk toch niks van he zodus

$1 schreef:$2vind het ook super gedaan hoor

Keer terug naar Bezoekers (non-honda)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten