Vraagje voor de kenners!
Ik heb op het half jaar dat ik de EP3 heb welgeteld 4x een probleem gehad bij het starten. Hij wil dan precies maar half in gang schieten en pruttelt/ratelt/klopt/... dan heel hard. Als je hem dan stil legt kan je nadien gewoon normaal starten.
Deze ochtend had ik het weer, ik wil starten, de starter gaat over maar verder niets. Zo 3x op rij, en de vierde keer wil hij wel maar start hij weer niet helemaal door (heel moeilijk te omschrijven). Ik heb mij er nooit echt zorgen om gemaakt maar 4x vind ik nu zelf toch wel wat veel...
Iemand een idee wat dit kan zijn? Is trouwens echt alleen bij het starten. Al rijdende enzo zijn er geen stotteringen ofzo, alles gaat perfect.
Ook nog wel een tweede kleine vraag; sinds mij nieuwe uitlaat (van een Piper middenbuis en demper naar een Fujisubo middenbuis en demper) heb ik constant dat wanneer ik de auto heel even stationair laat draaien, dat mijn motorlampje gaat branden. Na 10 meter rijden gaat dit altijd ook direct weer uit. Om je een idee te geven wat "heel even" wil zeggen; bij een rood licht of bij aanschuiven in de file gaat het dus branden...!
Kan dit met mijn mapping (hondata) te maken hebben? Dat hij afgesteld is op de andere uitlaat en dat er nu van waardes iets veranderd is, en die mapping dus niet meer klopt? Of gaat dit toeval zijn? Iets totaal anders? ...?!