foto's volgen strax

$1 schreef:$2wou nog afkome aan gezien den evo nu trug is en moest gerodeert worde, MAAR ik hem tot 11u in die kotsende regen moete werke en khem me warm me men luie klote voor de stoof gezet ze

$1 schreef:$2$1 schreef:$2wou nog afkome aan gezien den evo nu trug is en moest gerodeert worde, MAAR ik hem tot 11u in die kotsende regen moete werke en khem me warm me men luie klote voor de stoof gezet ze
ik heb wel vn Half 8 deze morgen daar in die kou en regen gestaan massi

$1 schreef:$2k ben ook weer thuis. hele leuke dag gehad, volgend jaar zeker weer! Ik heb toch veel rondjes gereden, Alles was top geregeld! In de 2e sessie met de kinderen helaas een foutje gemaakt waardoor ik in de slip raakte, na 2 keer te hebben gecorrigeerd achter elkaar wou de achterkant toch niet echt mijn lijn volgen en gooide heb om. In eerste instantie op de baan gehouden maar wou hem meteen weer goed om doordraaien en belande met mijn voorwielen in het grind. niets ernstigs gelukkig. Het meisje wat in de auto zat was aan het lachen en wou nog een rondje haha. door dat ik achteruit eruit werd getrokken is de plastic bodemplaat los gekomen en onder de voorbumper door gegaan dit even terug geduwd en met een schrapende plaat de ronde rustig afgereden en meteen gestopt met de taxi ritjes, om de plaat vast te hangen. later wel nog lekker in de vrijrijden sessie meekunnen doen toen de baan weer droog begon te worden. Ook aantal personen achter de forum namen gesproken. kort om was zeer gezellig!!

$1 schreef:$2en er ook trug geraakt, hehe. Twas indd een toffe ervaring. Spijtig van het weer, maar langs de andere kant heb ik ook eens de regen kunnen testen.. En dus ook wel eens weggeschoven, maar gelukkig geen brokken.. We hebbe die kinderen daar ne schonen dag laten meemaken, en wijzelf hebben er ook van genotenDit is zeker voor herhaling vatbaar!
Kan niet wachten op de foto's
@ connix, das graag gedaan man

$1 schreef:$2$1 schreef:$2en er ook trug geraakt, hehe. Twas indd een toffe ervaring. Spijtig van het weer, maar langs de andere kant heb ik ook eens de regen kunnen testen.. En dus ook wel eens weggeschoven, maar gelukkig geen brokken.. We hebbe die kinderen daar ne schonen dag laten meemaken, en wijzelf hebben er ook van genotenDit is zeker voor herhaling vatbaar!
Kan niet wachten op de foto's
@ connix, das graag gedaan man
alleen spijtig van de laatste (silencer loze) Rit
die niet is doorgegaan haha
denk niet dat ze u der zouden afgesmeten hebben ze

$1 schreef:$2$1 schreef:$2alleen spijtig van de laatste (silencer loze) Rit
die niet is doorgegaan haha
denk niet dat ze u der zouden afgesmeten hebben ze
Tjah, ik denk dak maar den eerste bocht had moete pakke of twas van da

En vooral de RWD's dan. Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten