, ik had me nog graag ingeschreven maar ben zo te zien dus net te laat. Dit was nl. ook een van de redenen dat ik me hier op t forum had aangemeld
. of kan ik me nog aanmelden voor de reserve lijst?

$1 schreef:$2uper da'k erbij benkan ni wachten!
$1 schreef:$2
dit zijn alle namen die in mijn pm box verschenen zijn. Nu is het nog wachten tot de eerste week van oktober wie de selectie haalt en wie niet (natuurlijk hoop ik dat we allemaal kunnen starten).

$1 schreef:$2eker geen offence naar jou Hans, maar k vind t spijtig dat ze daar pas de eerste week van oktober mee afkomen. Verlof staat vast, en als ge r dan niet bijzijt...
$1 schreef:$2$1 schreef:$2eker geen offence naar jou Hans, maar k vind t spijtig dat ze daar pas de eerste week van oktober mee afkomen. Verlof staat vast, en als ge r dan niet bijzijt...
dat begrijp ik volledig, maar zo werken ze nu eenmaal. Ze werken heel precies en het is altijd perfect georganiseerd, maar afjagen kan je ze niet. Voor mij persoonlijk is de verlof niet zo'n probleem, ik kan die nog altijd ongedaan laten maken ('k moet die ook maar 24 uur vooraf ingeven).
Andere jaren is het altijd gelukt om iedereen mee te krijgen, dus hopen voor het beste hé

$1 schreef:$2b]
Beste,
Even snel een berichtje om te melden dat iedereen is ingeschreven.
We komen netjes uit op 240 inschrijvingen en aangezien er steeds een aantal niet komen opdagen op 't laatste moment, zijn er net genoeg transponders beschikbaar (+/- 235 stuks)
Er zullen dus ongeveer 118 wagens rijden per sessie, en 4 VIP wagens die tijdens beide sessies kunnen rijden.
Meer details over de organisatie volgen einde deze week in 'n nieuw e-mail bericht.
Vriendelijke groeten en prettige avond nog,
Patrick
Sekretariaat Vroemdag.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten