$1 schreef:$2a dat rc autoo'tje had 2x tegen de voorbumper van die grijze nsx gereden... hij kon der ook niet mee lachen
Het bleef zelfs niet bij één keer.. Ongelofelijk! Na de tweede keer had ik dat ding even met mijn rechtervoet laten kennismaken

$1 schreef:$2a dat rc autoo'tje had 2x tegen de voorbumper van die grijze nsx gereden... hij kon der ook niet mee lachen

$1 schreef:$2$1 schreef:$2a dat rc autoo'tje had 2x tegen de voorbumper van die grijze nsx gereden... hij kon der ook niet mee lachen
Triestig... Als ge me uw autokes wilt spele doe het dan niet tussen de andere auto's hé![]()
Er was plaats genoeg en zeker als ge al is tege ne auto gebotst zijt moete make da het zeker geen 2de keer gebeurd...
)$1 schreef:$2en vraagje, wie was er eigelijk die crx met NOS die naast me ston?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2en vraagje, wie was er eigelijk die crx met NOS die naast me ston?
das mijn wagen, Mister-Vtec![]()
$1 schreef:$2eet en greet was zeker de moeite!!! mischien tocg eens overwegen om me lid te maken van HCB.
volgende meeting AVB zal ik er zeker bij zijn!!
$1 schreef:$2$1 schreef:$2a dat rc autoo'tje had 2x tegen de voorbumper van die grijze nsx gereden... hij kon der ook niet mee lachen
Triestig... Als ge me uw autokes wilt spele doe het dan niet tussen de andere auto's hé![]()
Er was plaats genoeg en zeker als ge al is tege ne auto gebotst zijt moete make da het zeker geen 2de keer gebeurd...
$1 schreef:$2elf komen ze met nen tourder in jeepmodus waar ge met nen fiets onder kunt rijden en als ge dan iets van zegt van hun gevaarlijke rc autokes bij die lage wagens van anderen dan zouden de 150 auto s maar op een ander moeten gaan staan, zegt mij genoeg over de persoon in kwestie en nihil respect voor materiaal van anderen! en trots dat ze waren dat ze konden botsen
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten