$1 schreef:$2
Een auto is een vervoersmiddel, geen kwetsbaar kunstwerk hé. 't Is niet dat een Civic in 2050 meer waard gaat zijn omdat 'm nog steeds geen roest heeft hoor

Als je een aanzienlijke hoeveelheid eurokes in uw wagen hebt gestoken ist gewoon zonde da et roestproces zou versnellen door ermee in de regen te rijden, of erger, in de winter, door et zout .. gewoon ander velgen met winterbanden leggen doe niks aan de roestversnelling zenne. En de km's bouwen er ook door op, dus ook de slijtage kosten.
ik, en vele andere hebben daarom een daily'ke .. daar kost nen band 25 € voor en een rembloksetje 40 € .. en als hij roest ? so what, ge moet wss nog geld bijgeven om er ooit vanaf te geraken.
Random voorbeeld: de crx van hondadreams .. 113 000 km, geen roest .. prijs +- 5000 € .. hoog maar niet onrechtvaardig gezien zijn staat, en tis dan nog gene vtec.
Daar tegenover, ne willekeurige crx op kapaza .. km stand 250-300 000, roest aan wielbogen, dak ... 1000 ? en dan ist al veel.
Wa ik dus wil zeggen, er zijn dus mensen waarbij hun HOBBY auto, ook effectief een HOBBY is, en geen dagelijks vervoermiddel. Ge moet da nie slecht of verwijtend oppakken, het zal mss de leeftijd zijn, want onze pa heeft net hetzelfde gedacht als gij, en dieje heeft al meermaals gezegd dak beter is naar ne psychiater kan gaan voor " men witte strijkplank " of " men stukske sjocolat da smelt in de regen "
Ik kan mij ook gene deftige auto als daily veroorloven, maar wel zo'n oud bakske en voor mij is da de ideale oplossing

respect voor ieders ding ist begin