ik hoop alleen dat er vele mooie foto's tussenzitten , waarop je kan zien dat het zondag goe volstond , en waarop ge kunt zien dat er ook veel volk rondliep en aanwezig was. DIE foto's zijn belangrijk voor 2012 , dan kunnen we steun krijgen van mensen die zeer dichtbij ons heilige merk staan , meer moet ik ni zeggen hé , maar ik hoop dat de juiste mensen er volgend jaar eens hun schouders mee onder willen zetten om ervoor te zorgen dat den boel ontploft volgend jaar.
Een groter terrein kan bij goed weer wel eens ne must worden.
Al hoop ik dat de geplande uitbreiding van DIT terrein volgend jaar op tijd een feit is , 't zal nodig zijn.
Nog even een bedankwoordje aan onze sponsors van de goodie-bag en de pin's.
We hadden er helaas véééél te weinig , maar ook dat is tegelijk geen enkel probleem voor de toekomst als de juiste mensen hun kunnen gaan laten zien in 2012.
Voor diegenen die op tijd daar waren , de superknappe honda-draagtasjes werden gesponsord door Mol motors van in Mol uiteraard , en de geweldig knappe Honda-pins werden gesponsord door Mullens in Diest. Waarvoor dank.
Ook de standhouders , A3 carwrapping , Hondamobilia(schaalmodellen) , Stickerdump.com , Rudi snack , MERCI !!!!!!!!!!!