$1 schreef:$2k hoor het u nog zegge een paar weke terug ==> Tim, ik zie het allemaal ni meer zitte, ik ga stoppe me tuning... En nu komde ni af omda ge vind da uwe auto te standaard is?? 'k zen de laatste 2 keer zelf me de fiets afgekome en ge moogt 3 keer rade. Dieje is HELEMAAL standaard ze.

$1 schreef:$2ndien de familie niet komt die dag aanwezig (mijn verjaardag is dan dus zou hennig netjes zijn!:D)

$1 schreef:$2eker aanwezig is maar 15min van mijn deur

$1 schreef:$2$1 schreef:$2eker aanwezig is maar 15min van mijn deur
mss kunnen we samen rijden? Dan moet ik ni alleen naar daar rijdenDan hebben we toch al 2 van de kanten van O-Vl
en mss 3 als de wesley ook meekomt.

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2eker aanwezig is maar 15min van mijn deur
mss kunnen we samen rijden? Dan moet ik ni alleen naar daar rijdenDan hebben we toch al 2 van de kanten van O-Vl
voor mij is da goed
normaal gezien zijn we dan met 5
$1 schreef:$2$1 schreef:$2eker aanwezig is maar 15min van mijn deur
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2eker aanwezig is maar 15min van mijn deur
ik ben ook van o-vl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten