Der was toch ne grote opkomst om halftien stond heel het terrein al vol, ff moeten zoeken achter een plaatske.
De sfeer veel goe mee, we hemme redelijk wa afgelache ginder
Alleen da se burnouts aan doen ware naast de auto's
Foto's volgen nog

$1 schreef:$2ooie Honda's gezien maar voor mij was het de laatste keer, er komen gewoon teveel randdebielen op af en ik rijd geen 320 km meer om sociale gevallen te zien als ik die hier in het OCMW ook kan zien. En dan heb ik het niet over de Hondarijders maar wel over het merendeel Dolf en BMW rijdende gekleurde medemensen (niet mijn bedoeling om racistisch te zijn maar het viel mij gewoon op).
Erg triest eigenlijk, de organisatie vraag om geen burnouts te doen en geen overbodig lawaai te maken en het was constant het tegenovergestelde.
Deze keer hebben ze het volgens mij finaal verneukt voor ILMYEK. Wij zijn bijna als laatsten vertrokken toen het terug kalm was en de FS lag er bij als een vuilnisbelt + dan nog al het lawaai en die idioten die dachten dat de parking een circuit was... Erg jammer voor de organisatie.
die burnouts en wheelies doen tussen de auto's 

achjah, we wisten dat het zo ging zijn, maar kben blij dat ik er geweest ben
die breekt hare nek bekan 
$1 schreef:$2e hemme os eige weeral goe geaumuseerd en veel flyers kunnen uitdelen![]()
In den burger king wast totale chaos...
$1 schreef:$2$1 schreef:$2e hemme os eige weeral goe geaumuseerd en veel flyers kunnen uitdelen![]()
In den burger king wast totale chaos...
In die middelste rij in de Burger King moest je ook wel veel 'patience' hebben ze![]()
Heb daar met handen en voeten moeten uitleggen dat we twee menu's wilden, int Engels en int AN en nog begreep die da nie jong.

Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten