$1 schreef:$2aha, ge wenst het natuurlijk niemand toe.. Maar om eerlijk te zijn.. ist z'n eige schuld... 5€ ingang betalen is nu ook ni overdreven hé seg..
Had natuurlijk andere verhalen gehoord.. Maargoed, het zal dan wel

$1 schreef:$2aha, ge wenst het natuurlijk niemand toe.. Maar om eerlijk te zijn.. ist z'n eige schuld... 5€ ingang betalen is nu ook ni overdreven hé seg..

$1 schreef:$2$1 schreef:$2eruchten zijn altijd vals ik zag daar mensen inrijden dus ik dacht dat daar de ingang was
en die gleuf wist ik totaal niet en ik reed maar 5 per uur gwn ingzakt
Ok, dan zijn de geruchten ook weeral uit de wereld! Goed dat je het zelf even verteld, is altijd beter om het van de persoon zelf te horen natuurlijk
$1 schreef:$2eruchten zijn altijd vals ik zag daar mensen inrijden dus ik dacht dat daar de ingang was
$1 schreef:$2ond het ook een geslaagde meet, mensen leren kennen en leuke heen en terugrit
$1 schreef:$2eruchten zijn altijd vals ik zag daar mensen inrijden dus ik dacht dat daar de ingang was
$1 schreef:$2uperpic's op diene franse site !!!!
$1 schreef:$2acré level chez nos voisins belges. ils ne font pas que regarder les photos aux US, ils s'en inspirent comme il faut en passant à l'act.
en ge zijt gezien aan de ingang iets ervoor ge hebt gewoon dikke chance dat de wagen niks heeft
$1 schreef:$2acré level chez nos voisins belges. ils ne font pas que regarder les photos aux US, ils s'en inspirent comme il faut en passant à l'act.
$1 schreef:$2charme de Knightgangsta .
Van Porsche-killer naar grachtgangster

Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten