eens me een groote groep van hcb te gaan zwemmen k taa der tevens zelf op de kamping maar dit ter zeide ben ik is benieuwd of hier intresse naar is zoo jaa bespreken we is nen datum en dan wel als de zon schijnt e

$1 schreef:$2ok wel voorstander voor en ja bjorn ga ni mee zwemme of ik verzuip emda we eens wet t shirt contest doen
en met allema chica's
jaa da wet tshirt gedoe is ni moelijk zet ze lang de kant bij de duik torens en k zal wel en bomeke doen enkel die dj das mss wa moelijker xd
ne maat is dj en wilt wel kome draaie desnoods
$1 schreef:$2k ken enkel baksteenslag dus![]()
das geen aan rader in u blote daar lopen ge zouw toch en boze meenicht van auders me kleine kindere achter u krijgen $1 schreef:$2wemme kunne we doen ma hoeft ni dusannes verzuipe manne of me eene zen broek gaan lope enzo en ja sommige kenne me al, ik loop veel me poepje bloot wegens zwembroek te kort e

$1 schreef:$2a zwembroekjes probleem is rap opgelost,gewoon allemaal naakt zwemmen

$1 schreef:$2e parking op t heidestand is alles behalve geschikt voor lage wagensof ze zouden toch veel veranderd moeten hebben!
en nog maar te zwijgen over de idioten wat daar rondrijden/lopen
ik heb vorig jaar een krik uit een rijdende wagen op 20cm langs mijn hoofd zien vliegen door wat van die ruzie zoekende jeugd (wrong place wrong time),en dat soort grapjes komt daar geregeld voor.
dus ik pas
$1 schreef:$2k ben voor het idee van VTI angelzien da ik dan men edele juwele goe geschore hem en da ze blinke in de zon
oei nee laat maar want kzien connix al afkome om ze in te smere ze.
als daar van die gast zijn zoas jaantje zegt oei dan kan ik er beter weg blijve of ge ga daar zien wa ellende en ambras er van ga kome
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten