$1 schreef:$2an wie is deze EG? Zit die hier opt forum?
Dikste EG in ons belgenlandje vind ik!

$1 schreef:$2an wie is deze EG? Zit die hier opt forum?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ij deze onze bijdrage,
er komen er morgen nog een paar bij,niet heel veel maar toch![]()
nu geen zin meer in
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 4695&saved
diegene wat zich taggen wilt.... ge weet hoe t werkt
Toevallig gene foto van toen jullie mij passeerde op de ring? Kzag toch een camera in u handen ^^

$1 schreef:$2k vond het er ook supergezellig ...![]()
![]()
![]()
1 minpuntje voor m'n eigen zelf , ik heb efkes bij iemand gestaan die graag ne zonneband wilde , was effe met de kids aan't spelen toen , en even later ben ik die mens uit het oog verloren...![]()
Even later kwam Zodiaks met dezelfde vraag , en die heb ik even later meteen op z'n voorruit kunne plakken...
Aan de andere persoon , mijn verontschuldigingen , en we zullen hopelijk elkaar snel nog eens tegenkomen , dan fixen we da direct...![]()
$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
$1 schreef:$2as idd een leuke meeting.. paar knappe auto's gezien, en weer wat nieuwe mensen gesproken..
@ black sol: gij hebt sjance man! in de gracht sukkelen, en geen schade! (zit diene hier eigenlijk op t forum? :s )

$1 schreef:$2eg eens mee welke otto rijdt den pinky?ik denk da'k der gans de namiddag heb gelopen zonder te weten
en nu pas weet ik da ik der tegen heb gesproken als ek da had geweten had ook nen zonneband gewild kerju
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten