$1 schreef:$2k kom ook af, laatste meeting met de Sol voordat het nieuwe speelgoed er is! Hij staat er niet meer optimaal bij maar aangezien hij toch de verkoop ingaat ga ik er geen geld meer insteken...
We komen wel pas later af, rond 12u vertrekken en vermoedelijk rond 13u aankomen...was er de voorbije jaren dan nog plaats binnen of gaan we ons ergens anders moeten zetten?

$1 schreef:$2$1 schreef:$2en deze staat om iets voor 10u op de parking naast de brug,wie komt ook naar daar;
-vti angel
-...
-...
ik zal er zijn
$1 schreef:$2ensen die van genk/hasselt vertrekken? al een groep gevormd ergens?

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2en deze staat om iets voor 10u op de parking naast de brug,wie komt ook naar daar;
-vti angel
-...
-...
ik zal er zijn
+1

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ensen die van genk/hasselt vertrekken? al een groep gevormd ergens?
Ik zou ook wel willen gaan eigk..
Maar ben vn Tienen
Twijfel nog met welke of de mijne als ik morge men bumper kan zetten nzo
of anders met de wagen vnt werk
$1 schreef:$2rv,dan gaan we toch een praatje slaan he
$1 schreef:$2ensen die van genk/hasselt vertrekken? al een groep gevormd ergens?

$1 schreef:$2orgen auto laten kuisen en zondag kom ik afHopelijk blijft het droog tot dan
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ensen die van genk/hasselt vertrekken? al een groep gevormd ergens?
kzal m'n vraag nog es herhalen![]()
aangezien ik morge mss nie op pc raak ..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten