voila sé , hier is al wat extra info.
Stilaan maar zeker komt de 22ste mei dichterbij, dus wordt het tijd om nog wat meer info vrij te geven over de meeting zelf.
Selectie
Aangezien ik zelf een groot voorstander ben van selectiemeetings, ga ik dit systeem in Broechem ook toepassen. Omdat ik meer dan waarschijnlijk zelf niet de tijd heb om heel de dag mee aan de inkom te staan, gaat Hewitt (bekend van zijn A3 & CTP) deze taak op zich nemen. De minimum vereisten zijn deftige wielen & verlaagd, ook geen stukken in grondverf/andere kleur/plamuur/... Gebruik je logisch verstand, en je komt niet voor een verrassing te staan! Twijfel je, dan mag je altijd mailen naar
info@stancednation.beLocatie
Het oud, militair domein in Broechem (Area 51), hier werden 10 jaar geleden ook al enkele meetings georganiseerd. Nu is het domein grotendeels vernieuwd, juist de oude loodsen staan er nog, de rest is nieuw. De locatie is makkelijk bereikbaar en ligt dicht bij enkele grote autosnelwegen De dag zelf zullen we genoeg wegwijzers voorzien zodat iedereen de locatie makkelijk vindt. Het gpsadres is Bistweg, Broechem.
“Concept”
Back to basics, is hier het grote woord. Geen bikinicarwash en toestanden, dat is in mijn ogen absoluut niet nodig.. Wel is er een DJ voorzien, namelijk DJ Stijn VM (resident Illusion en Noxx), die daar wat plaatjes gaat komen draaien. Als het echt warm weer is, voorzien we ook nog wat afkoeling voor zij die het wensen. Met 1 ding zijn we nog bezig, dus daar kan ik nog niets over lossen. Sfeer is voor mij belangrijker als wat animatie waar de mensen maar met een half oog naar kijken!
“Hall of fame”
Aangezien we een deel van de meeting indoor kunnen doen, gaan er een deel wagens binnen kunnen staan. Deze worden op voorhand geselecteerd. Dit is natuurlijk alleen weggelegd voor de echte toppers, wagens die helemaal gestyled zijn met andere woorden. Denk je dat je wagen hiervoor in aanmerking komt? Even mailen naar
info@stancednation.beCleaned street
Een deel van het terrein gaat gebruikt worden voor enkel gecleande wagens, als je aan de inkom even vermeld dat je er graag zou staan, wordt je naar daar begeleidt. We gaan ons uiterste best doen om de selectie hiervan zo effectief mogelijk te laten verlopen.
Shops & Food
De catering gaat verzorgd worden door Senor Snacks uit Geel. Qua catering één van de beteren in mijn ogen.
Onze standhouders gaan ook terug te vinden zijn in het indoor gedeelte van de meeting. Tot nu toe bevestigde standhouders zijn:
Autoglym
CTP
Tommy Design
Fullcartuning (NL)
StickerDUMP (NL)
KEAN Suspensions
Modified Wear
A&R Carsystems
Cups
Geen overvloed aan bekers, juist de basis. Een top20 Show 'n Shine, top10 Cleaned, 1 BOS en 1 Best of Stance. Maar wie doet het voor de bekers? Je komt toch voor je plezier, niet?
Meer info?
Even mailen naar
info@stancednation.be moest je nog bijkomende vragen hebben!
Ge kunt dus gerust een mailtje sturen naar de organisatie , om er een speciaal plekske te krijgen. Ik ga da ook doen denk ik. Meer zeg ik ni.