$1 schreef:$2ip: als ze zeggen dat er geen plaats meer is gewoon blijven zagen en aanschuiven, die truc lappen ze elk jaar
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ip: als ze zeggen dat er geen plaats meer is gewoon blijven zagen en aanschuiven, die truc lappen ze elk jaar
kept 3 keer gezegt altijd tegen een andere persoon aan de ingang ze stuurden altijd iedereen weg
en de moto's bleven maar binnen rijden
vol is toch vol ? dan kunnen er ook geen 20 motos meer bij...
ik bleef echt zeggen ik kom van binnen en der kunnen nog zeker 50 autos binnen
en kijk der komt weer een naar buiten dus is er plek voor mij
ma kmocht nie binnen
da vond ik dikke zever
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2ip: als ze zeggen dat er geen plaats meer is gewoon blijven zagen en aanschuiven, die truc lappen ze elk jaar
kept 3 keer gezegt altijd tegen een andere persoon aan de ingang ze stuurden altijd iedereen weg
en de moto's bleven maar binnen rijden
vol is toch vol ? dan kunnen er ook geen 20 motos meer bij...
ik bleef echt zeggen ik kom van binnen en der kunnen nog zeker 50 autos binnen
en kijk der komt weer een naar buiten dus is er plek voor mij
ma kmocht nie binnen
da vond ik dikke zever
ge kunt ook vroeger komen om zeker te zijn dat je binnen bent ..

$1 schreef:$2emand toevallig een filmpje gemaakt van mij vs die m6 ?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2emand toevallig een filmpje gemaakt van mij vs die m6 ?
ah dertegen gerede ?en?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2emand toevallig een filmpje gemaakt van mij vs die m6 ?
ah dertegen gerede ?en?
nipt verloren dacht ik,maar wil het eens in zien vanbuiten
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2emand toevallig een filmpje gemaakt van mij vs die m6 ?
ah dertegen gerede ?en?
nipt verloren dacht ik,maar wil het eens in zien vanbuiten
ola twas ook nog spannend dus
$1 schreef:$2erci voor de foto's Kevin
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2/div>
zeker da,verder nog tegen de machiel gesprint,maar da was al helemaal verloren moeite,die reed mij los weg
ed met b20 in,ik bleef terhoogte van zijn deur
em2 no match zowiezo
pug gti,ook geen match
de meeste wist ik al , hebt ge mij gistere verteld
resultaat van de pug wist ik nie, wel daje tegen gerede had..
ma van de m6 wist ik nix'94 Del Sol ESi - Sold --- '95 Civic EG5 - Sold --- '96 Civic EJ6 - Sold
'93 Del Sol ESi - RatSol - RIP +14/10/'11+
$1 schreef:$2mijn start nr was 198 en dat is ook mijm vermogen dus ver van die 200 is dat niet alleen koppel missen we wel wat ,en het is er eentje zonder throttle bodys,dus met oem inlaat van honda type R. ik zou zeggen bouwt uzelfe is nen B16 en probeer het mij is moeilijk te maken he
$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
$1 schreef:$2zeker da,verder nog tegen de machiel gesprint,maar da was al helemaal verloren moeite,die reed mij los weg
ed met b20 in,ik bleef terhoogte van zijn deur
em2 no match zowiezo
pug gti,ook geen match
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten