$1 schreef:$2ntwerpen vertrekt heeeeeeeeeel vroeg!!!
6.30 staat bij jonas dus half 9 is dan te laat om samen te voegen.
de sprinters moeten op tijd zijn om in te schrijven he
Ja kwil zeker sprinte! Mense wa uur komt scherpenheuvel bij elkaar dan?

$1 schreef:$2ntwerpen vertrekt heeeeeeeeeel vroeg!!!
6.30 staat bij jonas dus half 9 is dan te laat om samen te voegen.
de sprinters moeten op tijd zijn om in te schrijven he

$1 schreef:$2et begint pas om 9u en ik ben op 10min @ zolder zema tege ge daar dan komt bent ge toch nog aan het aanschuive, das al elk jaar zo.
mmm verleiding om eens sprintje te trekke is groot ma kword er toch afgesmete ppfff
$1 schreef:$2us samenvoegen ja/nee? en waduur dan
$1 schreef:$2$1 schreef:$2et begint pas om 9u en ik ben op 10min @ zolder zema tege ge daar dan komt bent ge toch nog aan het aanschuive, das al elk jaar zo.
mmm verleiding om eens sprintje te trekke is groot ma kword er toch afgesmete ppfff
Waarom worde er afgesmeten ? Geluid:p?

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2et begint pas om 9u en ik ben op 10min @ zolder zema tege ge daar dan komt bent ge toch nog aan het aanschuive, das al elk jaar zo.
zolder heeft ne db limiet en ge wilt ni kort staan as ik in vtec voor bij kom aan de pits ze
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2et begint pas om 9u en ik ben op 10min @ zolder zema tege ge daar dan komt bent ge toch nog aan het aanschuive, das al elk jaar zo.
zolder heeft ne db limiet en ge wilt ni kort staan as ik in vtec voor bij kom aan de pits ze
da geef ni je krijgt eerst een waarschuwing dus je kan zeker 2x sprinten
$1 schreef:$2s het anders misschien mogelijk dat Danny ofzo een stuk voor HCB laat afzetten ofzo? dan kan nog iedereen samen staan?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2et is idd verstandig om vroeg te vertrekken,ik denk dat sharphill crew in de shit gaat komen met zo laat te vertrekken :s
dus ga eens bezien hoe laat danny en co passeert in tessenderlo
dat zal iets na 7u worden.. pakt tegen 7u20 daar en dan wachten we voor door te rijden tot 7u30>> recht naar circuit zolder ,dus voor alle die wel tot daar geraken tessenderlootankshop komende van de kant van antwerpen. optijd daar zijn anders is den trein weg en zien we mekaar daar wel op't event zelf.(parking aan de shop)
$1 schreef:$2$1 schreef:$2s het anders misschien mogelijk dat Danny ofzo een stuk voor HCB laat afzetten ofzo? dan kan nog iedereen samen staan?
goed ID

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten