Ik kijk naar't weer om te zien welke auto ik meepak .

$1 schreef:$20 na 6 met de nsx. Of 15 na 6 met de accord.![]()

$1 schreef:$2$1 schreef:$20 na 6 met de nsx. Of 15 na 6 met de accord.![]()
kzal rond 6 aan u deur staan te![]()
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k kom van hasselt kan dus het best op de afrit van zolder wachten zeker?
Of is er nog volk dat vertrekt vanuit hasselt?
als ik kom is het van stevoort,das een 10-20tal min ervan af(wel binnendoor rijden)

$1 schreef:$2harp hill vertekt toch om kwart voor negen? dan pas ga da spel toch open? of zit ik mis

$1 schreef:$2ezien dat het om negen begin en ik eventjes met de big chief heb overlegd
Regio Scherpenheuvel , u wordt verwacht tussen kwart NA 8 en half 9, het konvooi vertrekt om half 9, wie later is, heeft pech![]()
alsdus eventjes een citaat

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ezien dat het om negen begin en ik eventjes met de big chief heb overlegd
Regio Scherpenheuvel , u wordt verwacht tussen kwart NA 8 en half 9, het konvooi vertrekt om half 9, wie later is, heeft pech![]()
wie is de big chief???
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ezien dat het om negen begin en ik eventjes met de big chief heb overlegd
wie is de big chief???

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$20 na 6 met de nsx. Of 15 na 6 met de accord.![]()
kzal rond 6 aan u deur staan te![]()
how jom wat uur moete gij dan opstaan ,dat is hier nen echte freak prezies

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2k kom van hasselt kan dus het best op de afrit van zolder wachten zeker?
Of is er nog volk dat vertrekt vanuit hasselt?
als ik kom is het van stevoort,das een 10-20tal min ervan af(wel binnendoor rijden)
ik ben eigenlijk van kermt ma zei hasselt omdat da wat bekender is :p
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten