$1 schreef:$2oor de moment gegeven ze 18 graden met een beetje bewolking totdusver nog geen regen
$1 schreef:$2$1 schreef:$2oor de moment gegeven ze 18 graden met een beetje bewolking totdusver nog geen regen
inderdaad, da's wa ik ook heb gezien
En zo warm as vorig jaar moet et nie zijnik krijg nu nog zeer aan m'n voorhoofd ak eraan trug denk
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2oor de moment gegeven ze 18 graden met een beetje bewolking totdusver nog geen regen
inderdaad, da's wa ik ook heb gezien
En zo warm as vorig jaar moet et nie zijnik krijg nu nog zeer aan m'n voorhoofd ak eraan trug denk
Ma jawel, laat het ma zo warm zijn, was zalig toen in het zonneke
. Maar zolang het droog blijft en de zon er is
af en toe goed doorkomt benk ook al blij
$1 schreef:$2k kom van hasselt kan dus het best op de afrit van zolder wachten zeker?
Of is er nog volk dat vertrekt vanuit hasselt?

$1 schreef:$2 kevstyle, hoe laat wordt er afgesproken in zoersel?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2 kevstyle, hoe laat wordt er afgesproken in zoersel?
kga denk maar naar r-garage rijden, das in merksplas... is ook vlakbij voor mij, en met meer volk aankomen is altijd leuker

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2 kevstyle, hoe laat wordt er afgesproken in zoersel?
kga denk maar naar r-garage rijden, das in merksplas... is ook vlakbij voor mij, en met meer volk aankomen is altijd leuker
maar das zo vroeg :p
$1 schreef:$2k kom naar de r-garage om half 7
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k kom naar de r-garage om half 7
Aha , ikke ook dan.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2k kom naar de r-garage om half 7
Aha , ikke ook dan.
mij moogde ook verwachte, alst regent, haak ik wel af... geen zin om daar met regenweer rond te trekke

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast