MvG Stief

$1 schreef:$2oor mij persoonlijk de helden van de dag:
1) Al de cleane EG'kes, met die blauwe met zijn BBS'kes en camber op top (geen idee wie het is)
2) De zalige ITR's
Damn man, zo'n EGik wil er ook eentje!
$1 schreef:$2White sol en p.power: graag gedaan ik zal binnenkort al de foto's op mijne flickr site zetten, dan kun je het volledige formaat hebben , indien je wenst![]()
MvG Stief

$1 schreef:$2$1 schreef:$2Ondanks specifieke vraag TOCH nog mensen da blijkbaar hunne auto nog ni gehoord hebben in een overdekte parking en het dan ook nog noodzakelijk vinden da 7 keer aan de rest te laten horen.. 1ne keer of een bescheiden vroemmeke af en toe cava ma sommige gingen er weer over maja ..
![]()
daar kon ik het ook van krijgenbewijst toch maar weer eens dat er veel zijn die zeggen dat ze hunne motor altijd goe warm rijden en goed onderhouden ,tot het zover is zoals vandaag
![]()
$1 schreef:$2Bodybuilder zen blobal positioning system da zen position ni goe wisthopelijk vind da ding alleen zijne weg trug naar huis, want ik heb et zien buiten vliegen onderweg
![]()
zalig
da was de 5 euro tol waard
![]()

$1 schreef:$2ok ff op internet geraakt en ik sta ervan verbaasd dat de rex toch op redelijk wa foto's staat![]()
t ding is niet om aan te zien op het moment! maar vind de foto's wel leuk!!
ik heb een super fijne dag gehad en het laatste stuk van naftpomp naar de dockx was idd het beter vliegwerk wat niet echt ideaal is in groep![]()
kijk uit naar meer meet en greets dit jaar want het was echt een zalige dag met veel volk mooie wagens en weer nieuwe gezichten

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ok ff op internet geraakt en ik sta ervan verbaasd dat de rex toch op redelijk wa foto's staat![]()
t ding is niet om aan te zien op het moment! maar vind de foto's wel leuk!!
ik heb een super fijne dag gehad en het laatste stuk van naftpomp naar de dockx was idd het beter vliegwerk wat niet echt ideaal is in groep![]()
kijk uit naar meer meet en greets dit jaar want het was echt een zalige dag met veel volk mooie wagens en weer nieuwe gezichten
ik vind dage fier moogt zijne op uwe rex zenne! ik vindet een schoon machien

$1 schreef:$2ier nog wa foto's ze![]()
da zijn de beste dak en getrokke
grtz gunny

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ier nog wa foto's ze![]()
da zijn de beste dak en getrokke
grtz gunny
Merci voor de foto!![]()
Op deze foto zie je mijn ratel nog tussen de fuelrail en inlaat liggen![]()

$1 schreef:$2youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MWfcXA-olmQ[/youtube]
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast