$1 schreef:$2$1 schreef:$2k krijg idd ook regelmatig emails aan van VIP trackdays die uitwijken naar de franse kleinere circuits. Prijzen zitten dan per persoon tussen 150 en 320 euro afhankelijk van het circuit. Deze prijs is dan ook voor een volledige dag open pitlane en middageten incl.
Ik zou ook sneller naar die circuits kijken als je iets wil regelen, want in Zolder zou ik er niet te hard op hopen.
ow,dat klinkt zeer aanlokkelijk,moeten anders eens rond de tafel zitten ,heb ook eens de prijzen gezien van de subaru trackday op francochamp en daar was het ook 225 euro voor een ganse dag,maar wel geen eten inbegrepen
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2k krijg idd ook regelmatig emails aan van VIP trackdays die uitwijken naar de franse kleinere circuits. Prijzen zitten dan per persoon tussen 150 en 320 euro afhankelijk van het circuit. Deze prijs is dan ook voor een volledige dag open pitlane en middageten incl.
Ik zou ook sneller naar die circuits kijken als je iets wil regelen, want in Zolder zou ik er niet te hard op hopen.
ow,dat klinkt zeer aanlokkelijk,moeten anders eens rond de tafel zitten ,heb ook eens de prijzen gezien van de subaru trackday op francochamp en daar was het ook 225 euro voor een ganse dag,maar wel geen eten inbegrepen
http://www.viptrackdays.eu/
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2k krijg idd ook regelmatig emails aan van VIP trackdays die uitwijken naar de franse kleinere circuits. Prijzen zitten dan per persoon tussen 150 en 320 euro afhankelijk van het circuit. Deze prijs is dan ook voor een volledige dag open pitlane en middageten incl.
http://www.viptrackdays.eu/
Dat ziet er knap uit, enentueel wel te overwegen.
$1 schreef:$2aar ik juist aan denk is dat Assen of Zandvoort ook opties zijn aangezien ze toch contacten hebben met alle circuits in de Benelux. Op deze manier krijgen we ook volk mee van CCH wat de prijs misschien wat drukt. Bjorn, doe jij communicatie met Koen of moet ik ze verder doen. Gewoon kwestie dat die niet steeds een dubbele mail krijgt.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2aar ik juist aan denk is dat Assen of Zandvoort ook opties zijn aangezien ze toch contacten hebben met alle circuits in de Benelux. Op deze manier krijgen we ook volk mee van CCH wat de prijs misschien wat drukt. Bjorn, doe jij communicatie met Koen of moet ik ze verder doen. Gewoon kwestie dat die niet steeds een dubbele mail krijgt.
bij mij is het Tom ,tuurlijk kunnen we assen en zandvoort ook nemen,maar folembray ziet er redelijk veilg uit voor de beginners ivm met open terrein
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten