$1 schreef:$2$1 schreef:$2a, hier kom ik een kijkje nemen met de Legend
nu kom ek zeker, da beest wil ek int echt zien
ik ook hoor

$1 schreef:$2$1 schreef:$2a, hier kom ik een kijkje nemen met de Legend
nu kom ek zeker, da beest wil ek int echt zien

$1 schreef:$2on, voor de mensen die willen:
We kunnen mss afspreken aan het tankstation te Rumst/Waarloos op de E19, dan kunnen we samen naar de Metropolis bollen en voor sommige onder ons een ideale gelegenheid om zich te voorzien van drank, eten en sanitaire installaties...
Iemand een voorkeur voor een bepaald uur?
$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.

$1 schreef:$2n vo diegene regio sharp hill, ook vertrekken in group op de carpool in tieltwinge?
$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
$1 schreef:$2n vo diegene regio sharp hill, ook vertrekken in group op de carpool in tieltwinge?

$1 schreef:$2ee aanwezig samen met ej9_civic_ep1 , maar weet niet mee de ep hangt ervanaf of ik daartegen al een nieuwe deur heb
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ee aanwezig samen met ej9_civic_ep1 , maar weet niet mee de ep hangt ervanaf of ik daartegen al een nieuwe deur heb
jepla, nog volk!![]()
11:30 tankstation waarlos klinkt super!
voeg hier uw naam in het lijstje als ge er zijt:
1) EJ9 driver
2) RedSun
3)...
4)...

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2ee aanwezig samen met ej9_civic_ep1 , maar weet niet mee de ep hangt ervanaf of ik daartegen al een nieuwe deur heb
jepla, nog volk!![]()
11:30 tankstation waarlos klinkt super!
voeg hier uw naam in het lijstje als ge er zijt:
1) EJ9 driver
2) RedSun
3)...
4)...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten