$1 schreef:$2ijlen ware er ook met een klein hondaclubje, je kon het herkennen een de grote tent met japanse vlag + Honda spandoekHaha
Grtz
julie stonden daar met een witte ej6 zeker

$1 schreef:$2ijlen ware er ook met een klein hondaclubje, je kon het herkennen een de grote tent met japanse vlag + Honda spandoekHaha
Grtz

$1 schreef:$2$1 schreef:$2ijlen ware er ook met een klein hondaclubje, je kon het herkennen een de grote tent met japanse vlag + Honda spandoekHaha
Grtz
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2ijlen ware er ook met een klein hondaclubje, je kon het herkennen een de grote tent met japanse vlag + Honda spandoekHaha
Grtz
Yep en accord 3.0, crx, preludes, civic's
Wel schoon wagens gezien daar, maar de prijzen waren wel wat hoog voor wat het was ... :S

$1 schreef:$2
& @ Whitesol : keb nog 1tje, probeer ik vandeweek te poste
$1 schreef:$2pel is idd erg![]()
vond et beschamend hoe et er aan toe ging vandejaar...
allereerst al die 24€ vr 2man inkom, om dan idd op patatteveld of zoix te moete staan... en zelfs een Sky R33 en Supra uit Engeland mochten die richting uit![]()
omdat circuit volzet is![]()
terwijl alsk half u later rondging der zot veel plek is![]()
f*cking organisator kant wel uitlegge ze, onnozelaar...
racewars draaide vandejaar meer dan ooit om geld, was te merke aan alle schaamtelijke dingen die rond circuit stonde...
vooral standaard bucht da der nie thuishoort, zoals bv een Range Rover diek effe gezien heb??![]()
$1 schreef:$2$1 schreef:$2pel is idd erg![]()
vond et beschamend hoe et er aan toe ging vandejaar...
allereerst al die 24€ vr 2man inkom, om dan idd op patatteveld of zoix te moete staan... en zelfs een Sky R33 en Supra uit Engeland mochten die richting uit![]()
omdat circuit volzet is![]()
terwijl alsk half u later rondging der zot veel plek is![]()
f*cking organisator kant wel uitlegge ze, onnozelaar...
racewars draaide vandejaar meer dan ooit om geld, was te merke aan alle schaamtelijke dingen die rond circuit stonde...
vooral standaard bucht da der nie thuishoort, zoals bv een Range Rover diek effe gezien heb??![]()
daarmee dak niet gegaan ben
waarom laten ze alle wagens langs de tunnel binnerijden en de bezoekers (rommelbakken) op de eerste grote parking staan,dan bikke verder de hoofd ingang met toch een bikke selectie.
da zou al een heel ander zicht zen opt circuit als er alleen dergelijke wagens stonden![]()
of gewoon in Spa doen dan hebben ze meer plek![]()
kunne volgend jaar beter ne jap meet and greet houden als race wars is
$1 schreef:$2zal direct minder druk zijn daar moest er nen jap meet gehouden worde:d
staat dar altij goe gevuld me japs :d

$1 schreef:$2aza kwam mij net voorbij toen we over de finish reden..
maar ik ben stom geweest, khad menne gas al gelost voor da we over de finish waren. anders had ik hem lekker ingepakt met mijn 1.4tje![]()
waza zat ook wel te fokken met zijn launchcontrol, maar das geen excuus om achter ne 1.4 te blijven
$1 schreef:$2$1 schreef:$2aza kwam mij net voorbij toen we over de finish reden..
maar ik ben stom geweest, khad menne gas al gelost voor da we over de finish waren. anders had ik hem lekker ingepakt met mijn 1.4tje![]()
waza zat ook wel te fokken met zijn launchcontrol, maar das geen excuus om achter ne 1.4 te blijven
Wou juist al zeggen das wel schandalig voor die vti he man,maar wel heel goe gedaan van die D14
Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten