haha, mar daar gaat ge wel nog ne andere zot voor moeten zoeken ook, want daar gaat ge mijn vriendin nooit inkrijge ze :p
die gaat haar al doodgeneren me mij als konijn :p

$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.
$1 schreef:$2aha, mar daar gaat ge wel nog ne andere zot voor moeten zoeken ook, want daar gaat ge mijn vriendin nooit inkrijge ze :p
die gaat haar al doodgeneren me mij als konijn :p

$1 schreef:$2n ik een rood konijn ofwa![]()

$1 schreef:$2ie maar da ge gene kelder hebt , als uw jackstands 3 ton per stuk wegen.

$1 schreef:$2n opglabbeek is ook ne bowling, zullen nog wel limburgse locaties zijn e.
@Gino, tzijn limburgers e, tegen dat die der zijn.... zie maar na jaantje

$1 schreef:$2$1 schreef:$2n opglabbeek is ook ne bowling, zullen nog wel limburgse locaties zijn e.
zeg![]()
ni zo beginnen he!!!![]()
ik was ni de laatste en ook ni verschrikkelijk laat,en ik had stukken dus ik had een excuus

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2n opglabbeek is ook ne bowling, zullen nog wel limburgse locaties zijn e.
zeg![]()
ni zo beginnen he!!!![]()
ik was ni de laatste en ook ni verschrikkelijk laat,en ik had stukken dus ik had een excuus
doemme, te laat. ik dacht er just aan da ge autopech hebt gehad en wou da hier aanpassen.![]()
sowwy jaantje

$1 schreef:$2 jaantje,zwaar gewond dan had je dat moeten zeggen he dan had ik er kusje opgegeven![]()
zie maar dat ge er zijt met die bowling of ik kom u halen![]()
@gino,nog zo lang wachten pppfffff

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast