klik voor voorbeeld op civic club holland
http://www.civicclubholland.nl/forum/vi ... b990705fde

$1 schreef:$2ad ook al zoiet in gedachte, daarmee die topic al "beginners gids"
om veel van die vragen te vermijden...
eentje over wetgeving komt er mss ook dan nog...
(als er wat hulp komt)
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ad ook al zoiet in gedachte, daarmee die topic al "beginners gids"
(als er wat hulp komt)
laat maar wete hoedak kan helpen via pm
wissers al ontvangen btw ?![]()
en passen ze ?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2ad ook al zoiet in gedachte, daarmee die topic al "beginners gids"
(als er wat hulp komt)
laat maar wete hoedak kan helpen via pm
wissers al ontvangen btw ?![]()
en passen ze ?
Uw eige topics in de gaten houden eh fonziee![]()
helpen? door interessante info te posten in beginners topic![]()
mss ideeke voor naam van da subforum? "beginnersvragen".......?

$1 schreef:$2ewoon noob-forum, met daaronder een zinneke "stel hier al je beginnersvragen"
$1 schreef:$2AQ is een vrij normaal begrip op fora en websites.
En een NOOB is nou niet echt een "aardige" benaming voor mensen die net komen kijken en wel iets willen leren.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ewoon noob-forum, met daaronder een zinneke "stel hier al je beginnersvragen"
Of gewoon Beginnerstopicda's nog et simpelste .. want er zullen er ook wel zijn die nie weten wa Noob of zelfs gewoon Newbie wilt zeggen
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2ewoon noob-forum, met daaronder een zinneke "stel hier al je beginnersvragen"
Of gewoon Beginnerstopicda's nog et simpelste .. want er zullen er ook wel zijn die nie weten wa Noob of zelfs gewoon Newbie wilt zeggen
Noem het anders maar gewoon New On Ours Browser fzo?

$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2ewoon noob-forum, met daaronder een zinneke "stel hier al je beginnersvragen"
Noem het anders maar gewoon New On Ours Browser fzo?
Hoeft niet altijd nieuw te zijn he? Als ik een noob vraag heb over audio, roest of polyester, waar moet ik dan terecht? Bij Civic Club Holland kan je die gewoon in dat aparte noob hoekje stellen, ook de meer ervaren members
$1 schreef:$2Hoeft niet altijd nieuw te zijn he? Als ik een noob vraag heb over audio, roest of polyester, waar moet ik dan terecht? Bij Civic Club Holland kan je die gewoon in dat aparte noob hoekje stellen, ook de meer ervaren members
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten