wa mensen leren kennen,mijne kop eens late zien

$1 schreef:$2k wil ook wel eens een afzakkertje doen
wa mensen leren kennen,mijne kop eens late zien

$1 schreef:$2as int fritbakske zkrkwoonde daar vroeger vlakby
$1 schreef:$2as dat vroeger frituur - eethuis "Metro" of vergis ik mij ?
En ik denk dat de meeste dan in hunnen luie zetel hangen voor den tv of op net naar HCB te zitten gappen wat er toen valt de komende dus bij deze 5 Februari om .... Ik denk een u of 6 a 7 zal nu wel goe gegokt zijn.$1 schreef:$2opelijk hebben ze de nieuwe "hete" viandel.![]()
Niet dat ie echt heet is , maar hij is lekkerder dan de gewone...![]()
Afspreken ergens is weer ni simpel hé , we komen weer van alle kanten denk ik.![]()
Wie wil mag naar mij komen , of misschien zegt den tim best ergens een plekske daar in de buurt al , waar plaats is om samen te komen...
Allemaal tegelijk binnevallen in't frituur is't leukst hé.

$1 schreef:$2s er soms ergens een plaats waar we gaan samen komen voor dat we naar het frituur gaan?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2s er soms ergens een plaats waar we gaan samen komen voor dat we naar het frituur gaan?
Zoals Danny al zegt denk ik da de mense zowa van alle kanten gaan komen. Misschien de parking van den brico, da's 1.5km van't frituur af. Of schuin tegen over de Kringloop winkel is er een voetbalveld me een redelijk parking (750meter van't frituur en 100% effe!!!). Voor de rest is't toch allemaal al uit de buurt en gaan sommige mense onnodig moete rond rijden?

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast