$1 schreef:$2meer jap meetings moeten in ons land komen
Working on it !

$1 schreef:$2meer jap meetings moeten in ons land komen
$1 schreef:$2jorn heeft het hier wel over een circuitdag organiseren en geen sprintjes trekken of meet and greet.dat kan je achteraf in zolder ook op het circuit om eens lekker bij te kletsen op de parking en zo ook een soort meet and greet eraan vastkoppelen .Rechtdoor kan iedereen rijden maar het bochtenwerk in zolder is een kunst op zich voor de durvers en heb je ook veel meer fun aan.als je uitlaat te luid is moet je maar je gas lossen op de de 2 meetpunten
$1 schreef:$2jorn heeft het hier wel over een circuitdag organiseren en geen sprintjes trekken of meet and greet.dat kan je achteraf in zolder ook op het circuit om eens lekker bij te kletsen op de parking en zo ook een soort meet and greet eraan vastkoppelen .Rechtdoor kan iedereen rijden maar het bochtenwerk in zolder is een kunst op zich voor de durvers en heb je ook veel meer fun aan.als je uitlaat te luid is moet je maar je gas lossen op de de 2 meetpunten
$1 schreef:$2$1 schreef:$2jorn heeft het hier wel over een circuitdag organiseren en geen sprintjes trekken of meet and greet.dat kan je achteraf in zolder ook op het circuit om eens lekker bij te kletsen op de parking en zo ook een soort meet and greet eraan vastkoppelen .Rechtdoor kan iedereen rijden maar het bochtenwerk in zolder is een kunst op zich voor de durvers en heb je ook veel meer fun aan.als je uitlaat te luid is moet je maar je gas lossen op de de 2 meetpunten
in brustem kan ook iets serieus op poten gesteld worden ,en goedkoper en voor een hele dag !
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2jorn heeft het hier wel over een circuitdag organiseren en geen sprintjes trekken of meet and greet.dat kan je achteraf in zolder ook op het circuit om eens lekker bij te kletsen op de parking en zo ook een soort meet and greet eraan vastkoppelen .Rechtdoor kan iedereen rijden maar het bochtenwerk in zolder is een kunst op zich voor de durvers en heb je ook veel meer fun aan.als je uitlaat te luid is moet je maar je gas lossen op de de 2 meetpunten
in brustem kan ook iets serieus op poten gesteld worden ,en goedkoper en voor een hele dag !
ja maar veel gevaarlijker.in zolder heb je een medisch team, in elke bocht staat er iemand met een vlag,sleepdienst enz.....
vrees niet dat dit in Brustem aanwezig is.ze hebben er ooit skylimit gereden, maar zijn er toch vanaf gestapt wegens te gevaarlijk en slecht asfalt

$1 schreef:$2k ben te vinden voor een dagje zolder![]()
Count me inWel wanneer het goei weer is :p
HoT
$1 schreef:$2an nog :d de max is 177 zover ik lees, kheb de meter kunnen plooien tot 140-150 zoiets dus da kan nog sneller, kwil da zienkzeg het, moest ik genoeg geld hebben, dan stak ik er ne andere motor in met vtec en veel pk'kes om af en toe ENKEL op circuit nekeer is te ''racen''
btw op civicclubholland las ik net dat 20 oktober tss 13.00 en 17.300 vrij circuit zou zijn, iemand die mee een kijkske wilt gaan nemen dan? ik kom dan wel van hasselt
$1 schreef:$2k zou het toch ook liever in zolder hebben ze nurburgring is ver en tegen da ge da circuit kent moe ge wel al een pak geld hebbenen burstum slechte tarmac is ni idiaal om u grenzen op te verlegen en het is ook een stuk onveiliger kzou ni graag men hondake pertotal rijden

$1 schreef:$2$1 schreef:$2an nog :d de max is 177 zover ik lees, kheb de meter kunnen plooien tot 140-150 zoiets dus da kan nog sneller, kwil da zienkzeg het, moest ik genoeg geld hebben, dan stak ik er ne andere motor in met vtec en veel pk'kes om af en toe ENKEL op circuit nekeer is te ''racen''
btw op civicclubholland las ik net dat 20 oktober tss 13.00 en 17.300 vrij circuit zou zijn, iemand die mee een kijkske wilt gaan nemen dan? ik kom dan wel van hasselt
daar zijn autostrades voor e op circuit ga je toch nooit u topsnelheid halen ze![]()
$1 schreef:$2$1 schreef:$2$1 schreef:$2an nog :d de max is 177 zover ik lees, kheb de meter kunnen plooien tot 140-150 zoiets dus da kan nog sneller, kwil da zienkzeg het, moest ik genoeg geld hebben, dan stak ik er ne andere motor in met vtec en veel pk'kes om af en toe ENKEL op circuit nekeer is te ''racen''
daar zijn autostrades voor e op circuit ga je toch nooit u topsnelheid halen ze![]()
toch wel als je je versnellingsbak aanpast rij je daar zo op eindsnelheid ,zo moet je trouwens je circuitwagen maken ..als je kiest om enkel deze tak uit te voeren van motorsport elk circuit is anders ..maar op zolder kom je toe met een honda die 200 km/u kan halen op zeer korte tijd !!
$1 schreef:$2an nog :d de max is 177 zover ik lees, kheb de meter kunnen plooien tot 140-150 zoiets dus da kan nog sneller, kwil da zienkzeg het, moest ik genoeg geld hebben, dan stak ik er ne andere motor in met vtec en veel pk'kes om af en toe ENKEL op circuit nekeer is te ''racen''
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten