$1 schreef:$2an nog :d de max is 177 zover ik lees, kheb de meter kunnen plooien tot 140-150 zoiets dus da kan nog sneller, kwil da zienkzeg het, moest ik genoeg geld hebben, dan stak ik er ne andere motor in met vtec en veel pk'kes om af en toe ENKEL op circuit nekeer is te ''racen''
btw op civicclubholland las ik net dat 20 oktober tss 13.00 en 17.300 vrij circuit zou zijn, iemand die mee een kijkske wilt gaan nemen dan? ik kom dan wel van hasselt
$1 schreef:$2$1 schreef:$2an nog :d de max is 177 zover ik lees, kheb de meter kunnen plooien tot 140-150 zoiets dus da kan nog sneller, kwil da zienkzeg het, moest ik genoeg geld hebben, dan stak ik er ne andere motor in met vtec en veel pk'kes om af en toe ENKEL op circuit nekeer is te ''racen''
btw op civicclubholland las ik net dat 20 oktober tss 13.00 en 17.300 vrij circuit zou zijn, iemand die mee een kijkske wilt gaan nemen dan? ik kom dan wel van hasselt
effe oftopic , 177 ?????
ik zal eens nen tip geven , laat u eens gaan op een vrije snelweg , en schakel NIET naar vijfde.
Laat hem in vierde maar eens gaan...
Blijven gaan , en post maar wat je op je teller zag.
Zie wel da ge plaats hebt hé ...
en anders late mij daar ma is mee rijden $1 schreef:$2k heb ook wel interesse: maar geef ons dan een kans een echte Honda neer te zetten op een circuit zoals op de A licentie dagen waarbij geen db beperking is anders gaan er veel niet voldoen aan de voorschriften denk ik..
dus mensen +95 db please anders blijven de echte racemonsters thuis denk ik !
wat er betaald moet worden maakt allemaal niet uit voorme als het plezier evenredig kan zijn.
$1 schreef:$2$1 schreef:$2k heb ook wel interesse: maar geef ons dan een kans een echte Honda neer te zetten op een circuit zoals op de A licentie dagen waarbij geen db beperking is anders gaan er veel niet voldoen aan de voorschriften denk ik..
dus mensen +95 db please anders blijven de echte racemonsters thuis denk ik !
wat er betaald moet worden maakt allemaal niet uit voorme als het plezier evenredig kan zijn.
dat ga proberen te regelen ja
zijn er verder nog zaken wat ik moet vragen ?
welke datum hebben jullie ook het liefst ?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten