Organisatie,het eten , wc's ,het bier , alles was heel goed in orde.Veel duits volk en ook natuurlijk veel ferm hondakes gezien.Het was zeker voor herhaling vatbaar !

$1 schreef:$2UPERWEEKEND !!!!!!!!!!!![]()
![]()
Honda club zuid-limburg , jullie hebben dat goed gedaan , alles zat netjes in elkaar , het terrein was groot genoeg , en vlak , de rest ook allemaal super geregeld , petje af mannen...
Ik heb de nsx alweer netjes gaan parkeren , en ga nu effe een dutje doen denk ik...![]()
![]()
Ik heb nog ne grote kater.![]()
![]()
![]()
Ik probeer ook wat foto's te posten hier , maar val nu bijna om...![]()

$1 schreef:$2eeft er iemand foto's van dat hok met kanaries ??

$1 schreef:$2k vond het ook een SUPERWEEKEND!!!!
De sfeer, het volk, de organisatie, catering, locatie, de honda's, de party en noem maar op, nergens viel er iets op aan te merken.
Dit is een van de beste hondameetings die ik al heb meegemaakt, smaakt naar meer...![]()
![]()
Ook nog even vermelden dat de ruben ons goed naar ginder geloodsd heeft (door Eindhoven op), er is fatsoenlijk gereden door iedereen en we zijn allemaal samen aangekomen, zoals het hoort als ge in groep rijdt
![]()
En ik heb juist al even gespiekt op de site van VHV, volgend jaar zou hondaropa georganiseerd worden door de civic & crx club waltrop, owv hun 20-jarig bestaan.
Ook weer niet zo ver hier vandaan, dus wie weet, volgend jaar weer zo een feestje

$1 schreef:$2recies een dik feestje gemist daar, hopelijk maken we da goe op de hcb meet![]()
I want to see more pictures !!

Keer terug naar After Meetings
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten