$1 schreef:$2ijk manne,ik ga zoiezo naar Brustem. toestemming of niet. tis ten eerste al geen verboden terrein...
en ten tweede.. als we met genoeg mensen zijn,is da ni zo erg. ik zou eerder schrik hebben moest er maar een auto of 3 staan.
MAANDAG weet ik hopelijk er meer over.![]()
tzal wel goedkomen en zoals Krizz zegt. anders zijn we er allemaal toevallig he.

$1 schreef:$2dd,Zoals den integradical zegt.. tis een M&G he.. geen sprintmeeting ofzo.. als iedereen hem daar ewa kalm houd en ni gaat rondcrossen zullen ze niet zo rap iets zeggen hoor.
dus hierbij vraag ik zo een beetje aan iedereen,vanaf ge brustem oprijd om dan hem e beetje in te houden? ik weet het,ik weet het,ik zal ook moeite hebben hoor met men zware voet..![]()
$1 schreef:$2$1 schreef:$2dd,Zoals den integradical zegt.. tis een M&G he.. geen sprintmeeting ofzo.. als iedereen hem daar ewa kalm houd en ni gaat rondcrossen zullen ze niet zo rap iets zeggen hoor.
dus hierbij vraag ik zo een beetje aan iedereen,vanaf ge brustem oprijd om dan hem e beetje in te houden? ik weet het,ik weet het,ik zal ook moeite hebben hoor met men zware voet..![]()
En daar kunde gij wel van meespreken he, heel de buurt wakker me u groot lawaai!![]()
Ha, grapke ze, ze zijn da al gewoon geworden me de mijne
$1 schreef:$2al ik eens langskomen
$1 schreef:$2$1 schreef:$2al ik eens langskomen
blijft maar schoon daar. uwe "lepel" moet men ruite der ni uit knalle :p
$1 schreef:$2ls de Björn ze betaald wel..
Anders ga ik Shleggt gaan he Björn?
$1 schreef:$2$1 schreef:$2ls de Björn ze betaald wel..
Anders ga ik Shleggt gaan he Björn?
meh,ik steek lichtgewicht dan :p en ja,zeer schleggt gaan,amai :p
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast