$1 schreef:$2k ken er een paar die meschien wel interesse hebben ,maar die rijden met nen v8.. ? en die zouden graag de ex dragstrip nog is zien ..ben is benieuwd naar wat de burgenmeester gaat zeggen als jij met dat voorstel afkomt daar voor die M&G..
het liefst enkel honda's.. maar wie ben ik om het te verbieden? laat mij het zo stellen,het zou fijn zijn als er enkel honda's komen..
Note To Everyone: Gelieve NIET op de landingsbaan te gaan,het is nu éénmaal verboden terrein en geloof mij,als ik aanvraag doe voor een m&g zullen ze het waarschijnlijk ook gaan controleren.
als ge toch op de landingsbaan gaat ok,maar da is dan aan u eigen,word ge eraf gehaald en word uw wage gecontroleerd op verboden parts dan kan ik mij daar weinig van aantrekken.
de landingsstrip is verboden terrein.. en hoewel ik vroeger met men brommers en auto's ging sprinten,heb ik dit afgeleerd sinds het verboden terrein bord er staat.
ik wil dit respecteren omdat ze anders NOG meer gaan controleren en bijvoorbeeld de locatie van de loods enzo ook misschien verboden terrein gaat worden.
dit wil ik tegengaan,hiermee zou ik dus willen vragen een beetje normaal rijgedrag te vertonen aan en rond de loods. ik zou gewoon niet willen dat iemand(ik rij ook met illegale stukken rond..) opgepakt word vanwege zijn parts..
en flikken kent iedereen he,als ze 1tje pakken,pakken ze ze liefst allemaal ineens.
dus kzou het appreciëren moest niemand op de landingsstrip zelf gaan rijden. doe je dat toch,ok geen probleem. maar dat is uw eigen verantwoordelijkheid.