$1 schreef:$2k geloof ni in roestomvormers srry me ik denk ni da zoiets roest tege houd
het enige da tegoei werkt is zandstrale
en ja er bestaan kleine pistooltjes (wij hebbe zo een opt werk)
maar die hebbe ook veel lucht debiet nodig dus hebde al ne goeie compressor nodig;)
Ik heb hier Black Knight staan .. ne 2-componenten roestomvormer en da spul marcheert wel heel goe.
Als test en om het mij in men neus te wrijven heeft onze pa vroeger een stuk ijzer buiten gelegd, goe laten roesten .. daarna lichtjes op geschuurd met staalborstelke en de Black Knight erover ...
Ge moogt komen zien, het stuk ijzer ligt er nog steeds en er is geen spatje roest op te zien
Ge moogt wel ni eerst de roest volledig wegschuren want het werkt enkel en alleen daar waar roest aanwezig is.
Dit spul is ook overspuitbaar achteraf.
Diegene da et ni geloven mogen altijd is afkomen
Ik ben natuurlijk wel zo lomp geweest van wel eerst alle roest (proberen) weg te schuren en dan da spul erover te zetten alvorens mijne gespoten is, vandaar da et er nu terug miniem doorkwam aan de bevestigingspunten van de bumper, maar die zijn ondertussen ookal terug behandeld, dit keer juist en tot nu toen nog geen puntje roest te zien